Jeg skal være helt ærlig

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hei fra hun som nettopp gikk rundt og lette etter mobilen sin og fant den i kjøleskapet👋🏼 Det gikk først opp for meg når jeg så smøret stå på stuebordet. Det ekke så lett å se forskjell på mobilen og smøret, ikke sant😂

Egentlig så vil jeg bare stikke innom å si hei og si at jeg håper at dere har det bra. Jeg tar en dag av gangen om dagen, setter en fot foran den andre og jobber med innsiden. Jeg prøver å holde tunga rett i munn, sortere følelsene mine så godt jeg kan og finne tilbake til superkvinnen. Eller, jeg vil tørre å påstå at jeg er en superkvinne her jeg kriger mot kjipe tingene om dagen, så jeg trekker tilbake det siste.

Det tikket inn med spørsmål etter spørsmålsrunden min i går og jeg tenkte jeg skulle svare på de tre spørsmålene det kom flest av. Det er liksom greit å avkrefte, sånn at alle ryktetrollene kan få litt fred si:

Hvorfor ble det slutt?

Det eneste det har blitt slutt på her i huset er fotmassasje. Jeg har tatt det opp og han har lovet å være litt rausere på den fronten.  Jeg kan gi en statusoppdatering litt senere om det er av interesse.

Hvorfor skal dere flytte fra hverandre?

Vet du at C er på tinder?

Ja. Eller… En eller annen kokosnøtt har opprettet en falsk konto i hans navn. Jeg tror aldri jeg kommer til å forstå at folk gidder, men jeg er faktisk veldig imponert over innsatsen til personen. Jeg tror kanskje det har satt fyr på en del av de ryktene jeg har hørt de siste dagene, og jeg kjøper den. Vi er på saken her hjemme og håper at du rapporterer den om du kommer over den 👊🏼

Sånn. Da kan alle nysgjerrigperer sove godt og bruke tiden sin på å bidra med noe nyttig i stedet for.

Nå skal jeg logge av og ta fatt på den siste sesongen av Orange Is the New Black. Jeg kan ikke huske sist jeg satt alene hjemme og så på serier, så jeg gleeeeeder meg!

Vi snakkes i morgen💛

7 kommentarer

7 thoughts on “Jeg skal være helt ærlig

  1. Stå på jente 😊
    Du er et veldig godt forbildet for alle unge og eg håper eg har klart å oppdra datteren min til å bli like tøff som du er😊
    Og hun rocker 😊

  2. Stå på jente 😊
    Du er et veldig godt forbildet for alle unge og eg håper eg har klart å oppdra datteren min til å bli like tøff som du er😊
    Og hun rocker 😊

  3. At folk gidder å bruke tiden sin på så teite ting..å faktisk så er de ikke akkurat lure de folka som tror på skvipet og gir næring til ryktene..
    Sier som en god venn av meg sa jeg..drit i hva folk sier om deg,det viktigste er at du vet sannheten selv..kanskje lett for meg å si som ikke er en offentlig person..men håper du klarer det allikevel ❤
    Mange klemmer er sendt din vei.

  4. Disse spørsmålene har du sikkert funnet på selv, slik at du kan bruke de til nok et clickbaitinnlegg på snap, insta og what not. Og for å ikke glemme i alle grupper som eksisterer på facebook. Alt for å bli kjent, si.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *