Jada, jeg innrømmer det

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hei fra en tilfreds Martine! Jeg håper at dere har det fint der hvor dere er og med det dere gjør ☀ Selv ligger jeg nydusjet i senga, hører på at brødrene til C herjer utenfor vinduet og tenkte at jeg skulle oppdatere dere litt. Jeg hadde egentlig tenkt til å skrive at de leker utenfor vinduet, men noe sier meg at jeg hadde fått en aldri så liten beskjed om at ‘vi lekte ikke altså, vi spilte hockey’ under middagen senere i dag.

I dag sov vi lenge, før vi spiste noe av det beste jeg vet til frokost. Brød, kokte egg, kaviar og appelsinjuice. Så enkelt og så godt! 

Etter en sen og digg frokost hoppet vi i turklærne som jeg frydet meg over at besto av shorts, treningsgenser og joggesko. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har hyllet været idag, men bare for å gjøre det enda en gang: MAKAN til deilig vær! 20 varmegrader, solsteik og sommervarme. Hellooooo! 

Vi la ut på langtur med kvikklunsj i sekken og sola i ryggen. Etter en halvtime rett oppover gikk jeg og tenkte på at jeg både måtte skille meg og at jeg hadde funnet meg en helt feil ‘svigerfamilie’, samtidig som jeg takket meg selv for de treningsøktene jeg har lagt ned. Pulsklokka blinka, jeg kjente pusten til stefaren til C i nakken som jeg merket at tenkte det samme som meg og jeg forbannet meg over at jeg hadde gitt vannet mitt til toppidrettsutøveren som syntes at det var veldig deilig og som lå hundre meter foran ALLE andre.

Heldigvis overlevde vi alle mann og turen ble svett, hyggelig og jada, jeg innrømme det: Veldig deilig. Så deilig at jeg hadde blitt med i morgen også!

Når vi kom hjem grillet vi pølser på terrassen, skravla og jeg sloknet i solstolen.

Ja, og nå ligger jeg her! Jeg skal snart hoppe i joggisen og gå ned til resten av gjengen igjen. Jeg håper at dagen deres har vært fin💛 Klem fra meg, som kjenner at jeg er solbrent på nesa.

I april.

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Jada, jeg innrømmer det

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *