HAHA! Ingenting er som å bla gjennom gamle bilder på Facebook. Altså, det er så mye rart å finne der. La oss si det sånn: Modellkarrieren startet tidlig… Og den sluttet ganske fort også.

I går sendte pappa meg et par gamle bilder og etter å ha ledd ferdig meg i hjel av de, gikk jeg inn på Facebook og tok et dypdykk i arkivet, og om jeg fant mye rart? Ehm, ja. HAHA, bare se her:

Visste dere at jeg red foran i 17.mai-toget i maaaaange år? Det var SÅ STAS!

17. mai 2011, haha. Poseringa da. 

Hehehehe.

HAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAA. Jeg var SÅ forelska i Håvard Nielsen. Og om jeg sa det til han? Jada, jeg gjorde det.

Dette bildet husker jeg at jeg var jeg så fornøyd med, og det kuleste var at han ene jeg syntes var skikkelig kjekk kommenterte det… Hurra!

HAHA!

Altså. HVA ER DETTE?! HAHHAHAHAHA, det er så flaut.

HAHAHA! Altså, hva er det jeg har på meg?! Det var hvert fall den tiden det var trendy meg tights. Martine, Martine, Martine…

😂😂😂

Nå skal jeg gå og skamme meg. HAHA, vi snakkes!!

2 kommentarer

2 thoughts on “Dette er SÅ flaut!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *