Hvem er artisten Victoria Nadine?

Categories Podkast 🎧

Hun hadde egentlig sagt at hun aldri skulle være med på Idol, men innerst inne så fantes det en nysgjerrighet, men hun turte allikevel ikke å melde seg på. Mye på grunn av sceneskrekken, men også litt fordi hun var redd for å ikke være bra nok og for hva “alle andre” ville si.

Det var faktisk moren hennes som meldte hun på, og Victoria kom med, sang fletta av de fleste og endte på en sterk 4.plass. Idol var en heftig opplevelse på flere måter for Victoria, og vi får høre om både det, livet etter og livet nå.

For hvem er egentlig jenta bak den kraftfulle og kule stemmen? Jenta bak sangene vi nå kan høre på radio, bak de heftige dansetrinnene og det fine smilet? Hva handler egentlig sangene om, hva er drømmen og hvem er hun på privaten?

Victoria Nadine er dagens gjest i podkasten min Sykt Ærlig Med Martine og vi prater om noe begge to kan kjenne seg veldig godt igjen i, og noe som åpenbart er veldig sårt for Victoria. Hun åpner hjertet sitt, forteller om barndommen, oppveksten, hvor hun er på vei og om hvem hun ønsker å være.

Episoden ble faktisk helt annerledes enn hva jeg trodde den skulle bli. Jeg visste jo at Victoria hadde mye fint på hjertet og at hun er en skikkelig kul jente, men allikevel så ble jeg overrasket, glad, rørt og kanskje til og med litt opprørt. Jeg kjente meg nemlig igjen i veldig mye, og det tror jeg det er mange andre som også vil. En ting er hvert fall sikkert: Jeg heier på Victoria og jeg håper av hele mitt hjerte at hun når drømmene sine. Jeg er fan.

Du finner episoden der man finner podkast ved å søke etter ‘Sykt Ærlig Med Martine’ på feks iTunes, Spotify eller i podkastappen (kan lastes ned for de med Android eller andre mobiler)🖤 Legg gjerne igjen en vurdering i iTunes om du liker den!

4 kommentarer

4 thoughts on “Hvem er artisten Victoria Nadine?

    1. Jeg personlig mener at man ikke fortjener å bli «beskytta» når man har vært en drittsekk, meg jeg aner ikke hvordan reglene er, om det er lov eller hvordan i alle dager det der funker. Ja, og det siste jeg vil er at noe skal gå utover offeret. Hva mener du om det, burde media si hvem det er (ansett ikke meg sjæl som media der altså) eller er det best å la være?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *