Har du sett dette?

Categories I klesskapet mitt 👗

Reklame | Kappahl

Hallo fra hun som har dressa seg opp i denne nydelige outfitten fra XLNT, Kappahl sin avdeling for kvinner i alle størrelser og fasonger 🤍🦋

Jeg har lett etter den perfekte hvite jeansen lenge, prøvd utallige og endelig funnet den… HER. Den jeg skal rocke til deilig sommerstrikk, hotte tank tops og oversized skjorter, i alle slags farger. Som DENNE blå, som er den derre perfekte blå farger som nesten lukter sommer. Du vet den deilige lukten av sommer en solfylt ettermiddag? Ah… 

Det er jo heller ingen hemmelighet at jeg har dilla på sett, som både kan bæres sammen, men også kombineres om hverandre. Det er så praktisk det, og ikke minst fint! 

Bluse HER – Skjorte HER

Den blå skjorten finnes forresten også i gult… HER 💛

og rødoransje… HER. Og hvit da! Den finner du om du trykker deg inn her også. 

DENNE står også høyt på ønskelista… Tenk å sprade rundt i denne i sommer! Så fint og behagelig. Og hallo, jeg elsker jo plagg som kan dresses både opp og ned. 

Ja, det er egentlig bare jeg som hadde lyst til å gi litt skryt og vise deg noe av det fine som har kommet inn hos XLNT. Og du! Dette er bare noe av det… Resten finner du HER

Jeg håper du har det bra og at du føler deg minst like digg som den hvite jeansen sitter på. STOR KLEM FRA MEG TIL DEG ❤️

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *