Fredag og en gladnyhet!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

HEI FREDAG OG HEI PÅ DEG 💛

Jeg har gledet meg til fredag i en hel uke nå. Hele onsdagen pratet jeg om hvor mye jeg gleder meg til i morgen, og C skjønte jo ikke bæret. Jeg hoppet nemlig over torsdagen ved et uhell, og når det gikk opp for meg at jeg hadde gjort det ble jeg ordentlig lei meg – På ekte.

Hvorfor? Hehe, jo, fordi i dag er det godisdag😂 Jeg har vært så godissugen hele uka, og det er jo fristelser på hver en kant her! Veit du hvor mange ganger denne uka jeg har tuslet forbi nystekte kanelboller? Godisbutikken på hjørnet? Smågodtet som stirrer minst like mye på meg som jeg gjør på det når jeg står i kassa på matbutikken? Oh yes, men i dag skal jeg endelig innom Hemmakväll og plukke godis. HAHA!

Men sett borte fra at jeg har gledet meg til å spise godis idag, så har jeg trent på det nye treningssenteret mitt, jobba, hatt et intervju, vasket badet og tømt mailboksen min. C er hjemme etter den første offisielle uka i nytt lag og han har frihelg foran seg. Det kunne faktisk ikke passet bedre, for det er spådd knallsol og oppimot 30 varmegrader her i helgen. LYKKE! 

Han har fått beskjed om at de har fri hver helg i august for å skape litt goodwill hjemme. Jeg vet at det innebærer at det snart drar i gang for fullt og at det blir enda mer intensivt enn det pleier å være, siden alt har blitt utsatt. Vi fikk beskjed i går om at sesongen begynner 2.oktober, og det var faktisk en ordentlig gladnyhet. Vi har jo alle vært litt redde for at det ikke kom til å bli noe sesong i år, men det blir det – Og det er vi VELDIG glade for! Vi vet enda ikke hvordan det blir med publikum, men det viktigste er at han får spilt. Så, det var en opptur etter ganske mange nedturer, utsettelser og avlysninger de siste månedene. Håper det blir mer av det fremover, hehe!

Nå skal jeg gjøre unna siste rest av jobb før jeg tar hælja. Ønsker deg en GOOOD HELG! 🌸

 

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Fredag og en gladnyhet!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *