Hei rockestjerner! Jeg kan dessverre ikke unngå å nevne hvor nydelig det er at sola skinner og at snøen sakte men sikkert trekker seg tilbake. Livet får – helt uten å tulle – en ny mening om våren. Hvert fall for denne sjelen som er overbevist om at hun kommer til å leve på Granca om vinteren når a blir pensjonist. Det er hvert fall det jeg har sagt hver gang jeg har måkt snø fra bilen min og blitt våt på bena i vinter.

Idag er jeg på farta som vanlig. Jeg har jobbet med et prosjekt som jeg har jobbet en hel del med de siste ukene idag og som jeg lanserer neste uke. Det blir fett, stort og vanvittig på en og samme tid. Tenk at jeg skal lansere noe a. KULT!

Men, jeg stikker egentlig ikke innom her for å bable om verken været eller noe jeg egentlig ikke kan si noe om enda.

I forrige uke hadde jeg nemlig besøk av TV 2 og Helsekontrollen. Ja, og Ida da, hehe! Jeg og Ida er nemlig med i kveldens episode av Helsekontrollen. I episoden snakker vi blant om hvor mange reklamer vi blir utsatt for hver eneste dag som oppfordrer oss til å endre på oss selv. Vi har nemlig vært med på en test og det er skikkelig viktig, og bra. Ja, også babla vi litt om påvirkning, influensere og hva dette faktisk gjør med oss!

Tune in på TV 2 20.00 i kveld for å få det med deg og del gjerne hva du syntes! Og du? Husk at du er fin, kul og bra nok – Selv om vi altfor ofte blir fortalt noe annet. 

Vi snakkes 💘

// Marty

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *