Er det egentlig mulig?

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

– Verdens beste joggebukse finner du HER – 

I dag har jeg konstatert én ting og det er at jeg IKKE er mester i harryhandling. Jeg er faktisk skikkelig rævva. Og svett.

For et par måneder siden var jeg og mamma på en romantisk spaweekend på Strømstad Spa. Planen var jo egentlig at jeg skulle ha med meg C, men han dro til et eller annet sted med landslaget, så da endte jeg opp i dobbeltsenga med a mor. Deilig det. Da vi var der var været kjipt, vi ble slitne av å tenke på og ligge på spa en hel dag (jepp) og dro derfor på jakt etter en frisør.

Vi fant en frisørsalong, ble fjonge og flotte begge to, og i dag dro vi tilbake igjen. Roadtrip, 2,5 time i frisørstolen og harryhandel. Freddan sin det. 

Før i dag fikk jeg for meg at jeg skulle slå på stortromma og kjøpe påskeegg til noen av samarbeidspartnerne mine og kidsa, som er lillesøster og brødrene til C. Ja, og C. Han blir nemlig sjukt grinete hvis de får og ikke han. Unger. 

Verken jeg eller mamma hadde reflektert over at påsken faktisk er rett rundt hjørnet, men vi merket det fort da både hylende unger, stressa mannfolk og billig godis slo oss i fleisen. Jeg har aldri i hele mitt liv sett så mye desperasjon i godisdisken – Noe sted. Man skulle jo nesten tro det var gratis.

Det var det for så vidt ikke, for jeg skammer meg fortsatt over at jeg lot meg rive såpass med. Det gikk nemlig først opp for meg etter at jeg hadde dratt kortet. Ja, og hvis du mener at man aldri skal skamme seg over noe, så mener jeg faktisk at man burde skamme seg litt når man hiver seg over godisdisken i Sverige, kjøper kilo på kilo og dytter de som står i veien for deg. UNNA VEI, JEG SKAL HA GODIS.

Jeg var ikke en av de. Heldigvis. Jeg var litt mer på nivå med barna, og jeg vet ikke hva som er verst sånn egentlig.

Nå er hvert fall bilen full av godis, jeg har tatt livet av etterveksten som hadde funnet seg litt for godt til rette og jeg blir overrasket om jeg kommer til å få lyst på godis i løpet av hele påsken etter dagens opplevelse. Jeg funderer også litt på om tannlege er et yrke jeg burde gå for, for noe sier meg at det blir mye hull i tennene fremover.

Jeg håper at fredagen deres har vært bra, at sola har skint der hvor du er og at noen har smilt til deg i dag🌼

Vi snakkes! Nå skal jeg puste ut og feire at jeg ikke ble takla i godisdisken. Det var nemlig nære på.

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *