–  Forandring fryder og godt er det – 

Hei og god onsdag gjengen! Merker du endringen her inne? Herregud, jeg er såååå fornøyd! Jeg har endret header på bloggen og la oss si det sånn: Det er en utseendeforandring jeg kan like. Fint, sårbart, ærlig og meg. Skikkelig meg. Det var egentlig ikke planlagt, men når muligheten bød seg så måtte jeg gripe den.

Det er egentlig ganske komisk, for mange ville vel kanskje satt himmel og jord i bevegelse for å ta bilde til en ny header på bloggen, men jeg sitter temmelig sminkefri, med todagers neglelakk, på kommodene på mitt eget soverom og tenkte at det er sånn jeg er – Så det er det dere får. Det holder det vel?! Kanke væra noe mer si.

Jeg var temmelig lei av den jeg hadde og jeg fikk bekreftelse fra hele familien i går om at den nye er så mye bedre. Jeg kunne blitt usikker på om de faktisk mente det eller om de bare jattet med etter at jeg hadde spurt ti ganger – Men jeg er så sikker i min sak, så det hadde egentlig ikke spilt noen rolle med hva de mente. Haha!

Bildet er tatt av dyktige fotograf Kuzmina som forøvrig fikk meg til å føle meg som en rockestjerne. Jeg er klar for vår og nye muligheter, og det syntes jeg jaggu bloggen også var. Så, jeg håper du liker det du også 💘

Kick ass og nyt sola ☀ Klem fra meg!

// Marty

22 kommentarer

22 thoughts on “En stor forandring!

  1. Dette ble bra, og skulle gjerne vært litt mer som deg…Sykt befriende bilde, så her er det tommel opp som du skjønner! Noen år siden vi jobbet sammen nå, tiden flyr…God vår til deg og dine! Klemmer

  2. Jeg pleier aldri å kommentere blogg-innlegg, men jeg trengte bare å si at du er en herlig menneske.
    Du er definitivt Norges beste blogger; du er reflektert, engasjert, smart og skikkelig sterk! Jeg ser skikkelig opp til deg.

    Vær stolt over deg selv, aldri tvil på om du er bra nok. Og fortsett med det du gjør ! <3

  3. Du er STUNNING Martine! <3 Ja, du er slående vakker sånn på utsida, men i tillegg til det så er du autentisk og utstråler varme, glede og positiv energi. Fantastisk header 😀 Heia-klem fra meg <3

  4. Du virker som en bra person som prøver å stå litt i mot kroppspresset som vi ser overalt, og derfor synes jeg det er rart at du har valgt et headerbilde som fokuserer så mye på kropp? Hvorfor ikke ta et bilde der du har på klær og ikke undertøy? Det hadde vært mye bedre, synes jeg 🙂

    1. Hei! Takk og bra spørsmål. Bildet ble egentlig tatt i en annen sammenheng som jeg ikke kan dele helt enda, men jeg syntes det var kult, at det var sterkt og veldig meg – Derfor valgte jeg å bruke det. Bildet er jo på ingen måte seksualisert, og jeg føler heller ikke at jeg spiller på kropp på noen som helst måte på bildet. Derfor valgte jeg det! Men takk for ditt synspunkt <3 ha en fin dag!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *