Reklame | Jeg løp for BliVakker.no

Hei og god (møkkete) lørdag 💓

I dag har jeg løpt Dirty Girls Mud Run i Kristiansand sammen med Bli Vakker til inntekt for kreftforeningen og det var SÅ gøy, gjørmete og vått. Løypa var 5 km lang, vi løp gjennom dyreparken, badet, hoppet fra fem meter, svømte i gjørme og holdt på å le oss i hjel. Vått, skittent, gjørmete og sinnssykt moro!

“Vi løper ikke bare for å komme i mål, vi ønsker å gjøre noe for mennene i våre liv.

Arbeidsfordelingen er enkel: Vi løper, og partnerne våre forplikter seg til å donere et beløp. Både ektefeller, kjærester, venner og familie kan være med og ta et felles løft med oss. Når vi samler inn midler til kreftsaken, styrkes mulighetene for å forebygge sykdom.

Sammen skal vi sette mer fokus på kreft som rammer mannfolk. All støtte, om det er lite eller stort, vil hjelpe. Til sammen kan små beløp utgjøre en stor forskjell, å sette søkelys på et ellers ganske lite diskutert tema, mannlig kreft.”

Takk kroppen min! Takk for at du lar meg løpe, danse, hoppe og le. Takk for at du bærer meg gjennom oppturer og nedturer. Takk for at du er så himla rå💪🏼

Ikke kom her og si at det bare finnes fisefine influensere som ikke tåler å bli skitne under neglene a, haha!

SE hvor kult BliVakker gjorde håret mitt?!?!?!??!!

Nå står det middag på planen, etter å ha brukt ganske lang tid på å skubbe av oss dagens festligheter (og glitter).

Jeg håper du får en fin lørdagskveld og gjør noe du syntes er gøy. Enten om det er en film i sofaen eller en kveld på byen! Ja, også håper jeg du krysser fingrene for laget til C som spiller ny kamp i Champions Leauge i kveld🤞🏼

Møkkete klem fra denne dama👋🏼

 

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “En skitten lørdag

  1. Gratulerer med gjennomført (og for en god sak)😄 Her ble det Toughest i dag, sååå gøy🙌🏻 Ha en fortsatt super lørdag, Martine💛

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *