Genser HER – Shorts HER

Nå er det jaggu på tide med en oppdatering her inne synes jeg 💛 Sommeren er… Fin, hektisk, deilig, morsom, kaotisk, spennende og innholdsrik. Vi har hatt to netter hjemme denne uka (de første på det som føles som en evighet), og det var magisk. Jeg tror faktisk det aldri har vært så deilig å komme hjem og sove hjemme. Joda, ingenting kan nok slå følelsen av å komme hjem fra Stockholm etter månedsvis borte fra hjem og familien vår, men da var det de som var viktigst – Ikke senga mi 😂

Vi har en tendens til å farte rundt som noen gærninger om sommeren, og ingenting er annerledes i år. Hit, dit, frem og tilbake. Mil etter mil. Jeg tror det er fordi vi både har et behov for å ta igjen alt vi ikke har fått tatt del av under sesongen, fordi vi ønsker å utnytte sommeren til det fulle og fordi vi… Elsker å tilbringe tid med nære og kjære. Det er liksom litt luksus, og det føles ut som en ekstra luksus etter det året som har vært. Det er jo disse dagene jeg har sett frem til og gledet meg til når vinteren har vært på det mørkeste, når dagene har vært seige, ensomme og rare det siste året. Og jeg nyter… Livredd for å ikke utnytte sommeren til det fulle…

Da jeg satt i Stockholm i februar og grensene ble stengt, var jeg alene hjemme. Det var liksom toppen av kransekaka. Det var få dagen før jeg skulle bli tante, og jeg har aldri følt meg så alene som da. Til tross for at jeg våde valgte å være der med C og at han gjorde alt han kunne for at vi skulle ha det best mulig. Og vi hadde det best mulig, med tanke på situasjonen. Jeg hadde bitt tennene sammen, gjort det beste ut av det og egentlig klart meg ganske så bra frem til da, til tross for at jeg var MYE aleine og eventyret i Stockholm ble alt annet enn vi hadde forestilt oss. Jeg gråt så hysterisk at jeg ikke visst hvor jeg skulle gjøre av meg. Men… Det gikk bra, det også. Jeg klarte meg. Fortsatte å vokse, utvikle meg og lære, til tross for at det var tøft, vanskelig, sårt og rart. Ja, og det hjalp jo at det heldigvis var veldig mye fint innimellom der også. Faktisk har jeg aldri lært så mye, verken om meg selv eller livet. 

Det var dager som nå jeg så frem til. Dager som dette: 

Jeg vil bare si det, i tilfelle du har det tøft nå. Om du sliter nå. Om du føler deg aleine nå. Om du føler deg usikker, forvirra eller utslitt. Sola skinner alltid bak skyene. Det blir bra. Går det ikke bra, så går det over. Og står du i et helvete, så er det lurt å fortsette og gå.💛

Jeg har ikke ordentlig ferie, men mer fritid enn på lenge. Det blir nok ikke noe ordentlig ferie i denne sommeren heller, av forskjellige grunner (iiiik!!!), men det går bra. Det er så innmari verdt det…… Jeg lider ingen nød for det, for sommeren behandler oss bra. Meg bra. Jeg har det bra, kanskje bedre enn på lenge og kan til og med kjenne meg lykkelig i blant. For eksempel når vi kjører med vinduene åpne, når jeg lukter øynene, sommerspillelista spiller på full guffe og sommeren slår meg i fleisen. Jeg håper du kjenner på det i blant du også. Hvert fall at du forsøker. For jeg tror man må forsøke. Kjenne etter litt liksom. Være takknemlig. Og det er jeg… Jeg er så takknemlig! 

Jøye meg, haha! Det ble kanskje litt dypt, men det er litt sånn jeg føler meg om dagen. Jeg kjenner meg full av livet, på en givende måte. Jeg er så sulten på alt som er i vente, og det er ikke lite skal jeg si deg. Det er jæskla mye spennende som skjer om dagen, og jeg gleder meg så til å dele livet med dere fremover.❤️

Helgen skal vi tilbringe i Skien, med besøk av Ida og Marcus, en terrasse fylt med venner, sol, god mat og heng. Ja, og turer, hockey, golf, go kart og alt mellom der også, haha! Alt er som det pleier med andre ord, hehe. 

En digg sang du burde høre: On My Mind – Diplo, SIDEPIECE

En genser du burde titte på:

Jeg. Elsker. Den! Det er den perfekte sommergenseren! Du finner’n HER

En podkast du burde høre: Noen å hate. Dævendøtte så viktig og bra. 

Et absolutt produkt: Sky High mascaraen er på SALG!!!!! HER. Det er hittil i livet den beste mascaraen jeg har brukt. 

Jeg håper at du har det fint, at du husker å ikke sammenligne deg med noen andre og at sola skinner litt på deg også.

Så sender jeg en litt småsolbrent klem med påminnelse om å bruke solfaktor fra meg, og et tips til en solkrem som både gir beskyttelse og hjelp med brunfargen HER i faktor 30 og faktor 15 HER

Snakkes! 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “En oppdatering

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *