En oppdatering på hva som skjer:

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hei og god… ONSDAG!

Jeg måtte dobbeltsjekke hvilken dag det er, for det ene benet er i feriemodus og det andre benet er i jobbmodus. Det er litt rare dager nå, vi venter, koser oss, venter litt til og koser oss litt til. Om en drøy uke drar vi med oss flyttelasset og setter snuta mot Stockholm, så disse dagene går stort sett til å fikse ting og tang, henge med livets favoritter og glede oss til hva vi har i vente.

På mange måter så kjennes det ut som at vi har ventet på dette siden februar. Dette året ble jo for mange av oss alt annet enn planlagt, og det har vært noen tøffe, tunge og ganske kjipe uker siden da. Det er jo ikke akkurat til å legger skjul på at jeg ikke er så god til å ikke ha kontroll og oversikt, og de siste månedene har bydd på alt annet. Det har vært mye usikkerhet, mye som har vært uvisst og det har vært mye venting. Livet har rett og slett stått litt opp og ned på hodet, og nå kjenner jeg at jeg er veldig klar til å snu det igjen.

Vi har verken hatt vårt eget hjem, vi har ikke visst noen ting om situasjonen i Sverige og om når sesongen til C drar i gang – For å nevne noe. Vi vet faktisk ikke når sesongen hans starter enda, men nå har vi hvert fall noen datoer å forholde oss til, selv om det meste har blitt endret hvert fall tre ganger.

Nå er det stort sett kun en haug av digge sommerfugler i magen, og jeg føler meg veldig klar til å ta fatt på et nytt kapittel. Jeg tror faktisk at det blir skikkelig bra for både han, meg og for oss. Det er jo faktisk et lite under at ikke vi har kranglet oss ihjel disse månedene, og at vi har klart å ha det så fint som vi har hatt det, til tross for at ingenting egentlig har stemt. Så ti poeng til oss, og et klapp på skulderen til han for å ha holdt ut med meg, hehehe. OG jeg med han, for det hakke bare vært fryd og gammen det heller skal jeg si deg.

Så, neste lørdag går flyttelasset og da begynner Stockholmskapittelet – Og det blir forhåpentligvis skikkelig bra. Før den tid skal vi vaske ut av leilighet nummer… 7(???), rydde, sortere, fikse og ordne – Som jeg føler vi stort sett alltid gjør.😂

Jeg håper at du har en fin onsdag og at sola skinner hos deg også!

Klem fra meg.

2 kommentarer

2 thoughts on “En oppdatering på hva som skjer:

  1. Hei Martine.

    Må si jeg digger bloggen din, ærligheten og det at du er så rett på sak. Digger det.

    Masse lykke til i Stockholm, til både deg og C, men må nok si at det er feil lag for meg. 😂 Her er man DIF supporter all the way. 😂

    Unasett, Stockholm er jo en fantastisk by, og en opplevelse i seg selv. Håper at jeg får til en tur i løpet av sesongen. Kanskje en DIF -AIK kamp. 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *