En lørdagsoppdatering

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

God formiddag fra solfylte Hermosa Beach 💛

Utenfor skinner solen, C dro for flere timer siden og jeg ligger og drar meg. Klokka har knapt bikket ti, og jeg har store planer om å komme meg over dørstokkmila så fort jeg har oppdatert dere. Det har vært grått og tåkete et par dager, men i dag skinner sola som den skal her igjen. Luksus! 

Dette har vært den første uka med rutiner og hverdag på så lenge jeg kan huske, og jeg kan kjenne at det kribler i kroppen fordi det er så deilig. Jeg har virkelig trengt det, og etter noen turbulente og kaotiske uker, eller måneder, så føles det veldig godt. Jeg har trengt det, C har trengt det og forholdet vårt har trengt det. Sånn skikkelig. Og det er deilig å føle meg litt nyforelska igjen… 

I helgen har han kamp både lørdag og søndag. Mot San Diego Gulls idag og Stockton Heat i morgen. I morgen spiller han mot en annen nordmann, så det er stas! Det ekke hver dag her borte. 

Selv om det er to hjemmekamper, så er det et stykke å kjøre. C er derfor borte fra i dag til i morgen for minst mulig belastning, og vi bestemte oss ganske spontant i går for at jeg skulle bli i Ontario (der de spiller hjemmekampene sine) til søndag jeg også. Det blir derfor ikke tid til så mye annet i helgen, men vi maxet fredagskosen i går og han har fri på mandag i stedet. I går dro vi til en svensk godisbutikk her i LA, og det var så digg! De er gode på mye i USA, men godis og sjokolade får de faktisk stryk på. Det var 50 minutter å kjøre hver vei, som til det meste andre i denne enorme byen – Men det var verdt det. Alt for litt svensk godis, haha! 

Den helt fantastiske joggisen finner du HER. Du finer 20 % rabatt på den og alle andre ordinære varer fra MyMuse ut 23.1. 

Etter det sto det fredagsmys på tapeten, men taco og The Voice. Jeg leverte en pose med svensk godis til en av svenskene som bor her, som har sittet i karantene denne uka. Og de ble minst like glade for det som meg😂 Det er faktisk veldig trygt og fint at vi er flere fra hjemme her. Nordmenn er det jo nesten ingen av her, men det er heldigvis noen svensker. I organisasjonen vi er en del av er det flere (par) og vi er nabo med to par. Kjæresten til en av de andre svenskene på laget er også her, og vi blir automatisk et team. Vi møtte faktisk de HELT tilfeldig i godisbutikken i går, og holdt på å le oss i hjel. Gjett hva de skulle ha til middag? Taco. Så klart… Fredagsgodis og taco blir vel ikke mer skandinavisk enn man får det, haha! 

Nå skal jeg brekke meg løs fra senga og komme i gang med lørdagen min, før jeg skal dra for å heie på C. For noen dager siden kjøpte den den berømte hårstyleren fra TikTok. Du har kanskje sett den? Den som tørker håret og gjør så det ser ut som at du har vært hos frisøren hver gang du bruker den? Altså… Jeg skal teste den etterpå, og det er kanskje tullete å si at man gleder seg – Men det gjør jeg. Lover å dele resultatet på story! Om du er keen på frisørhår du også, så finner du den HER.😂

TRE LØRDAGSTIPS:

DENNE sminkefjerneren. Jeg får ikke sagt det nok, men den er helt fantastisk. Og så mye mer skånsom mot huden enn vanlige servietter! Det er rett og slett en klut som fjerner all slags sminke, med bare vann. Når det er behov for det, så slenger jeg den i vaskemaskinen – Også er den god som ny. Den er genial! 

Livet mascara (aka TikTok-mascaraen) er endelig på lager igjen HER. Det er den beste mascaraen jeg noen gang har brukt! 

Jeg har bestilt dette RÅ settet hjem til Norge. Altså… DET ER SÅ KUUUULT! Og jeg elsker fargen. Faktisk så kan jeg love deg at om du gjør det samme, så kan du glede deg til noe som kommer snart…💚

Klikk HER for genseren og HER for tightsen. Den er på 30 %.  

Jeg håper at lørdagen din har vært bra hittil og at du trives. Du er fin. Stor klem fra meg,

2 kommentarer

2 thoughts on “En lørdagsoppdatering

  1. Digger innstillingen din, og at du er så god på å omfavne lyspunktene; det er så viktig! Og så virker det som om du utnytter den fantastiske muligheten å være i USA med C – det er ganske tøft gjort! Du treffer meg ganske så godt med bloggingen din – kjenner meg god igjen…glemmer nesten at jeg er så gammel at jeg kunne vært moren din 😂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *