Ekstra rabatt hos Ellos

Categories Outfit

Reklame | Ellos

HEIII FINE! 

Det er Black Week hos Ellos, og jeg har fått lov til å dele ut en rabattkode som jeg 5 % ekstra rabatt på alle Black Week deals! Koden er 445410, og er gyldig ut 30.11. 

Her har du noe av det jeg har lagt inn i ønskelista mi…🖤

Denne liker jeg SÅ godt! Du finner den HER

Tommel opp for rosa også i jula 💕 Denne finner du HER, og den finnes også i sort. 

AAAAH, så kule!!! Denne ullgenseren vil jeg bo i 🤎 Du finner den HER, i begge fargene! 

Klikk HER for den perfekte blå skjorta 💙

Denne genseren liker jeg veldig godt! Den passer liksom til alt, og kan både pyntes opp og ned. Bær den casual til en jeans, eller til skinnbuksa med en blazer over! YEY til tidløse go to-plagg. Du finner den HER

Hva med for eksempel denne blazeren i skinnimitasjon? I LOVE IT! Du finner’n HER

Dette loungesettet i nynyydelig materiale! Sleng blazeren over her, også har du et gjenomført, stilig og driiiitfint antrekk. Hilsen hun som du garantert kommer til å se i akkurat det😂 Du finner settet HER

Om du digger noe av dette eller ei, så er jeg sikker på at Ellos har noe for deg. Yes, et søtt lite rim der ja, hehe! Neimen helt seriøst. Ellos har noe for alle og enhver, i alle størrelser og fasonger. Og Black Week er jo en fin anledningen til å investere i plagg som kan leve lenge, som du kan bruke om igjen og som fornyer garderoben – På salg! Husk å legge til rabattkoden 445410 for 5 % ekstra på alle Black Week Deals. 

Om du vil ta en titt allerede nå, så kan du klikke deg rett inn på www.ellos.no HER

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *