Drømmen!

Categories Inspirasjon

Reklame | Jensen Beds

God søndag fra senga 💛

Jeg er egentlig ikke en tilhenger av å spise i senga, men etter at Jensen Beds introduserte meg for frokostbrettene sine så har det blitt en skikkelig hverdagsluksus. Det å i det hele tatt å få sove i denne senga her er hverdagsluksus. Det var det beste med å komme hjem fra LA faktisk. Vel, etter å se familien og spise norsk sjokkis! 

Jeg tror faktisk aldri at jeg har vist dere soverommet vårt sånn ordentlig? Soverommet vårt er ikke så mye mer enn det du ser. To rålekre nattbord (også fra Jensen) og livets seng. Ah, den er så god! 

Fargen på veggen heter Bergknatt, og senga er fra… Jensen Beds. Suprise! Hvorfor ikke bare sørge for å fikse hele soverommet fra samme sted, spesielt når de er så gode som de er? Og jeg tuller ikke. Senga vår er helt fantastisk! Den slår enhver hotellseng jeg har sovet i, verden over. Den er enestående med andre ord. Tips, tips om du er på utkikk etter en seng å dele livet med! For det er ikke tull at gode dager starter om natta. Og hallo, tenk på hvor viktig det egentlig er med en god seng! Vi tilbringer jo nesten halve livet i den jo. Og god seng har fått en ny betydning for meg etter at jeg fikk besøke Jensen da jeg skulle finne drømmesenga vår, og fikk suveren hjelp. Jeg har faktisk ikke hatt vondt i nakken en eneste gang etter at jeg vært der, forsaket av å ha sovet feil. I denne senga vel og merke. Jensen Beds er skikkelig gode på søvn, og best på senger. 

Senga vår er 210 x 210, så den er gigantisk. Akkurat helt perfekt, kan jeg også si, hehe! Mamma og pappa har 1.80 i bredden (også fra Jensen) og den er også himmelsk. Fargen heter antrasitt 330. 

Det som er så gøy med Jensen Beds, det er at man kan omtrent kan designe sengen selv. Det er noe jeg satt pris på i allefall. Senga blir jo soverommet, og soverommet er jo senga! Eller hotelletrommet, som vi kaller soverommet vårt. Kun takket være senga! Senga vår er en heter Supreme continental seamless, og madrassen er justerbar. Om jeg for eksempel vil ha madrassen min litt mykere enn C, eller omvendt. 

For å finne ut hvor du kan dra for å finne din drømmeseng fra Jensen Beds, så kan du klikke HER for å finne butikken nærmest deg. 

Sov godt, sier bare jeg…🤍

 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *