Vi har dilla!

Categories Inspirasjon

Reklame | Ellos

Jeg håper dere er klare for å snakke litt om sko, for det er hvert fall jeg. Med fare for å gjenta meg selv til det kjedsommelige, så elsker jeg høsten. Det er så mange kule jakker, skinnbukser, gensere og ikke minst – Sko.

Her i huset er det ikke bare jeg som har skodilla, og jeg vil nesten tørre å påstå at han andre er hakket verre enn meg. Hvor mange par sneakers kan man egentlig ha? Om jeg skal svare med hjertet så er svaret at det alltid er plass til flere, men om jeg skal svare på fornuften er det at vi har alt for mange. Eller, han. Jeg er faktisk ikke verst der, tro det eller ei.

Nå har jeg de siste ukene tipset om både kule bukser, jakker og treningstøy, så nå er det på tide å tipse om litt sko👠

H E E L S  

U P

Boots høy helStøvletter med naglerLange støvletter – Boots

 

 N O E
D I G G
Å
G Å
M E D

Sorte sneakers Sorte sneakers med rosa – Sneakers i dyremønster (finnes i flere farger) De lave sorte

 

Klikk HER for å komme til Ellos og for å se på alle høstens godbiter. Om du finner noe du digger så husk å bruke rabattkoden 405438 for 30 % rabatt på den dyreste varen på ordinære priser og eksterne varemerker (gjelder ikke møbler). Koden er gyldig frem til 30.9!

Jeg håper du finner noe du liker du også💛

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *