Det var stort!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Jeg skvatt litt da jeg så at det kun er fire dager til julaften idag. Jeg skal innrømme at jeg har minimalt med julestemning i år, til tross for det ikke så pene juletreet vi har fått satt opp i stua vår her. Eller den gigantiske julepynten ved stranda, de fargerike og ihjel pyntene husene og julemusikk i butikkene. Men vet du, det gjør ingenting. Det blir jul allikevel, den blir bare litt annerledes – Og annerledes er fint det. Det aller, aller viktigste er jo plass til jul, nemlig familien vår – Så da spiller ingenting annet så stor rolle. 

På fredag debuterte C i AHL for Ontario Reign, og på lørdag spilte han sin andre kamp. Han spilte som en helt begge kampene, og det var stort å få ta del i det, ikke bare sammen med han – Men med den lille gjengen som er på besøk her nede. TENK at mammaen hans skulle få med seg debuten… Det er egentlig for godt til å være sant. Spesielt med tanke på at hun egentlig ikke skulle kommet før neste uke. Det var stort, fint og veldig, veldig gøy. Det er ikke så mye vi vet denne sesongen, men jeg vet at han aldri har vært bedre, mer klar eller bedre rusta. 

Det gjør liksom alt verdt så verdt det når drømmer blir nådd, når minnekontoen bruser over og når vi får oppleve det vi gjør. Sammen. 

Her har du et lite bildedryss fra helgen: 

I går hadde C fri, så vi spiste lunsj ved stranda med gjengen vår, før vi dro for å vise dem Santa Monica. De fikk også se solnedgangen der, som er noe av det fineste jeg vet om:

Se hva jeg spiste i går! Pappa og Pørni hadde med seg to poser med smågodis hit, og det var så digg 💕

Nå skal jeg gripe dagen og hoppe i fillene, for jeg skal ta med de andre til Rodeo Drive i dag. C er på trening, så han får kommet etter om han vil. I dag har jeg forresten levert en video til redigering som skal på YouTube, så det er en ny video rett rundt hjørnet! Du kan abonnere på kanalen min HER om du vil.

Jeg håper at du har det bra, at du ikke stresser og styrer deg ihjel med jula og at vi alle kan være enige om at vi ikke trenger å kommentere verken hverandre vekt, matinntak, livssituasjon eller andre ting folk har nok med å hanskes med selv i år.

FORRESTEN! Livets mascara (Sky High) har kommet inn på lager HER igjen. Tips tips tips! 

Stor, stor klem fra meg, 

 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *