Bare for å ha sagt det

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Goood kveld i stuggu, fra meg og kvisa mi 💗

Varmen i hele leiligheten er herved satt på og jeg ligger pakket inn i to ullpledd på sofaen.

Jeg skulle egentlig sett på kampen til C i skrivende stund, men når han ble sendt av banen etter en slåsskamp byttet jeg over til Wahlgrens Verden. Jeg skjønner at jeg er miljøskadd når jeg står opp og ned på stuegulvet og skriker “ta han da, mann” samtidig som jeg veiver med begge armene. Han er egentlig ganske harmløs og jeg er sjeldent en tilhenger av å slåss altså, bare for å ha sagt det😂

Det er første kvelden hjemme alene på en stund, og jeg tenkte at jeg for en gangs skyld skal legge bort jobben og bare sitte her, rett opp og ned sammen med stearinlysene mine og spise is. Yoghurtis med brownies og karamell, for å være presis🤤 Jeg har tipset om den før, og det er garantert ikke siste gang.

Jeg ville egentlig bare stikke innom å si hei og nå har jeg jo gjort det, så nå logger jeg av og spiser litt til is.

Jeg håper at du har det bra, at du trives og at du gleder deg til noe i morgen. Takk for at du følger meg og for at du er du.

Sender en klem herfra!

 

1 kommentar

1 thought on “Bare for å ha sagt det

  1. Hehe, jeg er en veldig stille og fredelig jente og har aldri vært voldelig, men jeg ELSKER ishockey, og gode (selvsagt rene) taklinger og skikkelige slåsskamper, er kanskje det morsomste jeg vet med sporten 🙂 Så du er ikke alene i å heie når de krangler litt ute på isen 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *