Jeg falt pladask!

Categories TIPS!

Reklame | Goodiebox

Hei dere 💛

Note til meg selv: Mandag, ny uke og nye muligheter!

Det er rart å si det, men det er faktisk deilig med mandager igjen. Eller hverdag. Der mandager kan være mandager og der fredag er litt ekstra hellig. For ikke å snakke om lørdager!

Idag tenkte jeg å dele et brennhett og genialt tips med dere. Jeg har nemlig mottatt min aller første Goodiebox, og jeg er så happy! Det er midt i blinken for meg, og hvor stas er det ikke å motta en pakke på døra i måneden med deilige, freshe og nødvendige produkter? Ja takk, sier bare jeg. Litt bursdag en gang i måneden, liksom.

Om du ikke har hørt om Goodiebox så skal jeg prøve å forklare det med egne ord her jeg sitter og lukter på ‘Cherry Blossom’ sjampoen fra boksen, haha!

Konseptet Goodiebox er fra Danmark, men finnes også (yes) i Norge. Hver måned mottar man en overraskelsespakke på døra med deilige produkter. Det varier mellom fem til syv produkter som er nøye valgt ut av Goodiebox’skjønnhetseksperter. Produktene kommer fra kjente og kjære produsenter, og alle produktene man mottar er trend og sesongbasert. Derfor passer det utmerket at denne månedens boks heter ‘Wear Your Pride’. Månedens produkter har en verdi på 826,- og for meg som er nytt medlem er verdien 1056,-.

Produktene i månedens boks er fargerike, stolte og freshe, og boksen er med på å feire alle som tør å være annerledes og finner glede på sin egen måte. Ja, rett og slett at man skal være stolt av hvem man er, at man skal være glad i seg selv og den man er. La oss bare ta en liten applaus og le litt av hvor godt den passer meg – Og dere som leser, for det er jo det vi heier på – Er det ikke?😍

Noe av det jeg syntes er morsomst er at man ikke har peiling på hva man får. Det eneste jeg gjør er å betale 199,- i måneden (frakt er inkludert) og da er jeg garantert å motta produkter for minst 650,- kroner. Ofte er verdien høyere, men jeg vet at jeg hvert fall er garantert den verdien med selvpleie, skjønnhet og egentid i måneden. Luuuksus! 

Wear Your Pride Box inneholder:

🌸 Domed Blending Brush fra Niré. Perfekt for meg som helst vil bruke én børste til alle øyenskyggene mine! 

🌸 Bird of Paradise – Green Nail Lacquer fra Manucurist. Denne neglelakken og fargen gjør at jeg tviholder på sommeren. 

🌸 Chase Your Rainbow Sheet Mask fra INC.redible. For en som elsker glød er denne midt i blinken. 

🌸 Cherry Blossom Shampooo fra Beaver. Den lukter så godt! 

🌸 Athena Eyeshadow Collection fra LARITZY cosmetics. Jeg har ikke testet den enda, men jeg gleder meg til å gjøre det. 9 digge farger. SEEE så fine:

🌸 Mascara fra Clinique. Noen fordeler må det være å være ny i gjengen vel! 

Som du leser, så er jeg frelst og jeg gleder meg allerede til neste overraskelse på døren! Denne måneden falt jeg jo pladask for alt, men om man ikke skulle være så begeistret for et av produktene så er det jo kanskje en god ide å gi det i en gave til en som fyller år eller som fortjener det?

Om du vil ha en Goodiebox hjem til deg så kan du bestille den for 199,- HER💛

Klem fra meg!

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *