Overdel (sort) HER – Bukse (sort) HER
Overdel (grå) HER – Bukse (grå) HER

Hurra for dager som idag! Jeg befinner meg på Nesodden hjemme hos mamma og pappa i skrivende stund. Jeg sitter i joggisen og tenkte å oppdatere dere litt før det er duket for litt grillings med gjengen her hjemme og ‘Quicksand’ med mamma. Om ikke du har sett den anbefaler jeg den på det sterkeste. For en sinnssyk serie! Du finner den på Netflix.

I dag har jeg sovet ut, løpt en tur i skogen med lillesøster, hengt hos bestefar og nå sitter jeg her. Løpegleden begynner sakte, men sikkert å melde seg igjen og det gir et ekstra tupp i rumpa når lillesøster henger seg på. Ikke søren at jeg skal være noe dårligere enn henne si!

Jeg har også blødd igjennom og fått to nye kviser, men det er ikke så bloggvennlig å skrive om, så jeg står over denne gangen.

Takk til alle som gjør en innsats, som jobber for at landet skal gå rundt, som gjør en forskjell for andre, som kjemper for å bli sett og som kjemper for våre rettigheter🖤 Og til venninna mi som snart skal begi seg ut på sin fjerde nattevakt på rad: Jeg er så glad det finnes sånne som deg. Det gjør at jeg føler meg litt tryggere.

Nå skal jeg ta kvelden med god samvittighet! Vi snakkes.

 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *