35 % rabatt på NELLY

Categories I klesskapet mitt 👗

Processed with VSCO with e3 preset

– Koden MARTINE35 gir 35 % rabatt på ALT fra NLY By Nelly – 

Altså, her kommer det en gladnyhet til dere som har etterspurt en rabattkode hos Nelly! Jeg har nemlig fått en rabattkode som gir oss 35 % på ALT fra NLY by Nelly de neste 48 timene. Det er 20 % rabatt på nesten ALT på hjemmesiden og med koden MARTINE35 får dere 35 % på ALT fra NLY by Nelly.

Jeg tenkte selvfølgelig å dele noe av det jeg digger eller noe av det som ligger i handlekurven min, men husk at den gjelder på masse annet også.🤍

Nr. 1 HER – Nr. 2 HER

Nr. 1 HER – Nr. 2 HER – Nr. 3 HER – Nr. 4 HER

Nr. 1 HER – Nr. 2 HER

Nr. 1 HER – Nr. 2 HER

Nr. 1 HER – Nr. 2 HER – Nr. 3 HER – Nr. 4 HER

Nr. 1 HER – Nr. 2 HER

… Og det gøyeste er jo at det er nesten 20 % rabatt på hele siden og at koden MARTINE35 gir 35 % rabatt på ALT dette og ALT fra NLY Brands. 

Klikk deg inn HER for å komme rett til nettisden, for å titte og for å finne dine favoritter.🤍 Koden er gyldig de neste 48 timene!

Jeg håper du har det bra og at du veit hvor fin du er i dag. Klem fra meg!

1 kommentar

1 thought on “35 % rabatt på NELLY

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *