Sykt Ærlig Med Martine

Categories Podkast 🎧

Jeg har bladd langt tilbake i arkivet for å finne et gammelt bilde med dagens gjest. Jeg fant et, men skjønte fort at det var best for oss begge at det fikk bli i arkivet. Bildet over er fra nå, og tar seg mye bedre ut. Jeg har kjent dagens gjest i mange år, men jeg hadde ikke sett han på lenge før jeg traff han igjen for å prate ut om livet, hvordan han har det og få høre om… Alt. Til tross for at jeg ikke har sett han på lenge, så har jeg heiet på han fra sidelinja, siden jeg ble kjent med han.

Gjennom oppturer, nedturer, beine treningsøkter, skader, gode prestasjoner, tårer, latter og spenstige påfunn. Gjennom en sesong i bloggerne, og nylig i NRK serien Hodet i klemme. Som det forøvrig kommer en ny sesong av… 

Felix Baldauf er bryter, beintøft, men også sårbar. Det er kanskje ikke ordet sårbar de fleste ville beskrevet han som når de så han. For det som møter deg er en topptrent, stor og tatovert mann. I dag åpner han hjertet sitt, og vi får være med under tatoveringene, under huden, musklene og helt inn til hjertet. For det åpner han idag, og det er skikkelig, skikkelig fint. I dagens episode er nemlig Felix Sykt Ærlig, og jeg får stilt alle spørsmålene jeg har lurt på. Og la meg si det sånn… Mye har nemlig skjedd siden sist.

Du finner som alltid episoden der man finner podkast ved å søke etter ‘Sykt Ærlig Med Martine’ på feks iTunes, Spotify eller i podkastappen (kan lastes ned for de med Android eller andre mobiler)🖤

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *