Jeg kom nettopp inn døren her hjemme. Som vanlig med en altfor tung bag over skulderen og annet rot i armene. Jeg slengte av meg kåpa og skjerfet før jeg satt macen i laderen. Planen min var at den skulle lades opp superfort mens jeg pakket ut av baggen min, men det forble i drømmene mine. Så, det er grunnen til at jeg sitter på puffen og at jeg ikke ligger henslengt i sofaen som jeg ellers ville gjort når jeg oppdaterer bloggen etter en dag på farta. Hvilken tulling har ikke en stikkkontakt i nærheten av sofaen sånn at man kan lade macen? Eller, hvilken blogger har ikke det?! Haha. ​Jepp, ingen ringere enn MartyParty. 

I dag har jeg trent, holdt foredrag og spist lunsj med pappa. Og kort fortalt: 

✘ Jeg er så fornøyd med at jeg kom meg på trening idag. Når alarmen ringte var jeg så nære på å drite i trening og heller overbevise meg selv om trening bare et teit, hvert fall sammenliknet med søvn. Men, jeg gjorde det. 

✘ Jeg har holdt foredrag på en lærersamling. Jeg er alltid nervøs før jeg skal holde foredrag og jeg angrer nesten alltid før jeg skal sette i gang – Men det går stort sett fint. Eller, det går alltid fint. Og dere… Hvor kult er det ikke at JEG får lov til å berike, prate og holde foredrag foran en gjeng lærere? At jeg får lov til å dele ting fra hjertet mitt og at jeg får lov til å gjøre noe så bra? Det er skikkelig stas. 

✘ Det høres mye finere og normalt ut når jeg sier at jeg bare har spist lunsj med pappa. Men, macen var som vanlig oppe, vi diskuterte noe kjedelig som budsjett, økonomi, salg og 2019. Hurra! Men, digg med lunsj. Og ja, det er alltid fint sammen med papsen, selv om han skravler om ting jeg syntes er temmelig kjedelig. 

Jeg gleder meg skikkelig til 2019. Jeg føler selv at jeg er gira om dagen, at jeg er sulten, kreativ og at jeg vil noe. Jeg føler meg bra, jeg har lyst til å nå målene mine og jeg ser frem til de rareste ting. Jeg jobber tidvis litt for mye (I know), men det er så digg å se at alt arbeidet det lønner seg. 

Men dere, nå skal jeg dele en liten nyhet! Og noe som mange har etterspurt. Husker dere at jeg postet noen bilder av at jeg gjorde dette:

?!

Jeg kan nemlig meddele at jeg har lest inn boka mi som lydbok. Hvor kult er ikke det? Det var en veldig lærerik, spennende og fin prosess. Det var sterkt, det var ekte og det har blitt skikkelig bra. Jeg har ikke bare skrevet en bok, jeg har også lest den inn som lydbok. Det betyr at du kan sitte på bussen, i stua eller gå tur med meg på øret. HAHA! Det er kanskje noen sin aller største skrekk når jeg tenker meg om, men hvis ikke – LAST DEN NED! 

Lydboken finnes som nedlastbar lydbok blant annet HER og den kommer hos Fabel og hos Storytel, men det er først til våren. Og, du finner den som E-Bok HER

TAKK! Jeg håper at tirsdagen deres er fin. Selv skal jeg jobbe litt og spille inn en video som først kommer i februar (haha), før jeg skal dra hjem til Mr. X, spise middag og henge. 

// Marty 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “En nyhet!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *