SNAPPENE JEG IKKE DELER!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Akkurat nå ligger jeg i senga, jeg holder på å tisse på meg og jeg har nettopp skrollet meg gjennom lagrede bilder på Snapchat. Hvis du skulle lure på hvorfor jeg ikke går og tisser så er det rett og slett fordi jeg da må gå ned trappa, og det orker jeg faktisk ikke. Jeg har nemlig løpt intervaller med Camilla i dag og jeg kan love deg at det er lenge til neste gang. Jeg har hvert fall lovet meg sjæl det 😅

Men apropos Snapchat. Det er liksom det jeg bruker desidert mest for å kommunisere med venner og familie, og jeg lagrer ganske så mye rart. Jeg tenkte derfor at jeg skulle dele en haug av lagrede bilder, som jeg ikke har delt noe sted før. Vi kan jo gjøre det så juicy som å kalle det for “de private bildene”. 

HAHAHA! Uansett. Hold dere fast og lov at dere ikke mister respekten for meg. Neida, så ille er det ikke, men jeg er faktisk litt flau for å dele dette…: 

La oss si det sånn: Dette er sånn jeg benytter meg av dette filteret når jeg skal være pen for *noen*

Dette er sånn jeg bruker det når jeg skal sende snaps til venninner. 

Okei, det er en litt festlig historie bak dette bildet. Jeg har en bekjent som crusher skikkelig på Kristine, og denne bekjente er god kompis med en fyr jeg hadde et litt godt øye til. Jeg sendte dette bildet til de baaaare for å komme i snakk med de siden jeg visste at de var sammen på det tidspunktet. HAHA, flaut. Sorry at du bare ble brukt Kristine 😂

Jeg er fortsatt skikkelig stolt av dette. 

Heh. 

👇🏻

Mamma skulle liksom fikse håret mitt når vi var i Hellas og hun gjorde det helt lilla. Jeg gikk rundt med lilla hår i nesten to uker. TO UKER!!!! 

Det var et stort øyeblikk faktisk. 

Du kan jo selv gjette om jeg syntes det var riktig eller ikke 😂

Så, sånn var det med den saken. Jeg har et par filmer jeg gjerne skulle delt, men de får vi ha til gode. Nå skal jeg faktisk komme meg ned trappa og tisse. Det kjennes nemlig ikke ut som at jeg har så mye annet valg. VI SNAKKES 💓

// Marty 

2 kommentarer

2 thoughts on “SNAPPENE JEG IKKE DELER!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *