En beskjed fra meg!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hei gjengen! 

Egentlig hadde jeg tenkt til å skrive noe klokt, noe morsomt, noe fint eller noe interessant på akkurat nå. Men, jeg må ærlig innrømme at hodet mitt har skrudd seg av. Bokstavelig talt. Faktisk har det vært ganske så avskrudd i hele dag. Såpass at jeg glemte å betale parkering utenfor kontoret idag, der jeg parkerer flere ganger i uken. Etter en time i møte kom jeg på at “oi, hvor lenge betalte jeg egentlig parkering?”, for også komme på at jeg ikke hadde betalt parkering i det hele tatt. 

Bra jobba og god helg sier bare jeg. 

Så, akkurat nå skal jeg klappe igjen macen, spise pizza og se på Idol. Har jeg forresten sagt hvor mye jeg elsker Idol? 

Noe mer klokt, morsomt og underholdende får dere ikke fra denne kanten – Men dere? God helg a 💘 Spis is og kos dere. Det skal hvert fall jeg… 

// Marty 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *