Svar på det dere lurer på!

Categories Spørsmål & Svar ⁉️

SØNDAG! Ah. Hvordan kunne jeg egentlig mislike søndager før? Jeg husker at jeg syntes at det var så kjedelig og kjipt med søndager før, men nå elsker jeg søndager. Sånn skikkelig. Nå befinner jeg meg i senga hjemme hos mamma og pappa. Jeg skal snart brekke meg opp fra senga, gjøre litt her også ture på trening. Jeg har vært på Nesodden i mange dager nå, men jeg skal tilbake til leiligheten min i kveld og jeg gleder meg til å sove i min egen seng – Til tross for at det er ganske så ålreit hjemme hos mamma og pappa. 

Uansett! Det er søndag og jeg har svart på “ukens spørsmål & svar”: 

🍒🍒🍒

Hvordan har du det nå?

Jeg har det helt greit, opp og ned. Takk som spør <3

Hvor mye har du tjent den siste måneden?

Det vet jeg ikke enda!

Hvem heier du på i Skal Vi Danse?

Jeg fikk ikke sett gårsdagens episode og jeg vet faktisk ikke hvordan det gikk, og jeg har egentlig ingen forhåndsfavoritt. Det blir kult å følge med hvert fall! 

Hva syntes du om Love Island?

Hehe, hva skal jeg si? Jeg syntes det er skikkelig kjedelig. 

​Hvem er øverst på Snapchat-listen din?

En som bare blir kalt: 🐶

Hva er grunnen til at broren din syntes så sjeldent på sosiale medier?

Dette har jeg svart på før og grunnen er så enkel som at han ikke har verdens største ønske om å ta masse del i mine kanaler, og da slipper han det. Det faller seg heller ikke naturlig for meg å eksponere han!

Finnes det bloggere du ikke har kontakt med i det hele tatt?

Ja, det finnes. 

Hvorfor lyver du å sier at du ikke festrøyker?

La meg heller spørre: Hvorfor lyver du og sier at jeg festrøyker? 🤷🏻‍♀️

Stemmer det at du ble kastet ut av boklanseringen til Ulrikke Falch?

Haha, nei. OVERHODE ikke! Jeg likte bokbadet skikkelig godt forresten. 

Hva er din favorittsang?

Listen – Beyoncé

Hva syntes du er viktigst for å få et kjæresteforhold til å fungere?

Gjensidig respekt, at man ser hverandre, prøver å forstå hverandre, tar og gir, og gir hverandre masse kjærlighet. Og at man har det gøy sammen. 

Hva er det største kravet du har hos gutter/venner?

At de digger is like mye som meg. 

Skal du reise noe snart?

Ja, det skal jeg. Jeg og mamma skal til Rhodos om 21 dager eller hva det er. LUKSUS

Hva tenker du om jenter som konstant snakker dritt om andre?

Hmm… Dette er jo både enkelt og vanskelig å svare på. Akkurat dette kunne jeg skrevet en bok om, men det er jo egentlig ikke vanskeligere enn å si at det er skikkelig teit. Jeg prøver iherdig å tenke at jeg har nok med meg selv og at det stort sett er en grunn til at folk er som de er – Ikke det at forsvarer noe. Snakker du konstant dritt om andre så er det jo kanskje et annet problem å ta tak i enn alle andre:)

Har du kontakt med mange av barndomsvennene dine?

Litt for få dessverre!

Er Grunde hjemme nå?

Jepp!

Hvorfor er det hemmelig hvor du bor?

Det kan du lese litt mer om HER.

​Hva fikk du i snitt på videregående?

Haha. 

​Var du flink på skolen?

Til tider prøvde jeg vel å være litt for flink. 

 Du har snakket om et prosjekt lenge nå, er det noe som skjer eller ikke?

Herregud folkens, det skjer og det skjer snart 😭🙌🏻

… Sånn egentlig status nå

Sender du noen gang sexy bilder av deg selv til noen?

Nei, det er jeg skikkelig dårlig på og det tror jeg er ganske lurt. 

Blir du sur hvis noen tar snikbilder av deg?

Det er SÅ mye hyggeligere at man kommer bort i stedet for å ta snikbilde. Si i hvert fall fra så jeg kan være litt pen da. Neida, men: Det er aldri kult å bli tatt snikbilde av, men det er alltid kult å slå av en prat ☮ Og folkens… Det er bare meg, og meg i en litt uheldig positur er jaggu ikke noe å skryte av i kamerarullen, haha! 

Pepsi Max eller Cola?

Helt klar Pepsi Max, men Cola Zero duger fiiint når jeg ikke får Pepsi. 

Hva skjedde egentlig videre i saken med overfallet? 

Det skal jeg fortelle om til uka. 

Kommer det flere sesonger av Sykt Perfekt?

Nei, det tror jeg ikke. Jeg skulle GJERNE gjort en sesong til! 

Er det sant at du og Grunde aldri har hooka?

Haha, ja det er HELT sant. Det er så mange som har trodd at vi både har vært kjærester og det ene og det andre, men vi har alltid bare vært venner. 

Hvem ville du helst tatt med deg på en øde øy av Idol-dommerne?

HAHA! Hmm… Tshawe, uten tvil. Trenger jeg en gang å begrunne hvorfor? 

Nå skal jeg komme meg opp og ta fatt på denne digge søndagen. Jeg prøvde forresten en ny selvbruning i fjeset i går (at jeg turte etter forrige mislykkede forsøk), og jeg er litt spent på hvordan det blir å se meg selv i speilet når jeg omsider kommer meg opp. Heh… 

Jeg håper dagen deres blir fin 💗 Klem fra meg! 

// Marty 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Svar på det dere lurer på!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *