Dette har jeg ikke fortalt før!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hei gjengen! Det er alltid gøy å bli bedre kjent, og jeg tenkte derfor at jeg skulle dele noen juicy ting om meg som dere (forhåpentligvis) ikke vet enda. 

☀️☀️☀️

– Jeg har høydeskrekk. Jeg liker skikkelig dårlig å være oppe i høyder! 

– Da jeg var yngre puttet jeg papir i BH-en fordi å liksom få større pupper, haha! 

– Jeg liker ikke rømme og jeg er ikke så veldig fan av dressinger.

– Når jeg bestiller hamburger på restaurant bestiller jeg den som regel plain. Ja, vi snakker “barneburger”. 

– Jeg blir stresset av tall, men hater å trene uten pulsklokke – Som i bunn og grunn kun handler om tall. 

– Jeg jobber best om natten. 

– Jeg har et heidundranes temperament. 

– Jeg sier alltid i fra om noe ikke er som det skal. Feks: Hvis vi er på restaurant og ting ikke fungerer som det skal er jeg hun som slår hånda i bordet og sier ifra. C gjemmer seg da stort sett under bordet. Men hallo… Man betaler da ikke for at ting ikke skal være på stell, eller? 

– Jeg liker ikke bringebær. 

– Jeg hører alltid på musikk når jeg er alene hjemme. ALLTID! Gjerne ganske høyt. 

– Jeg fikser dårlig at det er kaos/skittent hjemme eller i tingene mine. Det skjer svært sjeldent at leiligheten vår er rotete eller at bilen min er skitten. 

– Hvis ting ikke går min vei er jeg litt dårlig til å håndtere det. Jada, jeg jobber med det! 

– Da jeg var liten plyndret jeg alltid kjøleskapet, kjøkkenet og fryseren for noe digg når jeg kom hjem fra skolen. 

– Jeg har kun sett to fulle serier alene i hele mitt liv. Jeg har sett noen flere med C, men jeg setter meg aldri ned for å se en serie alene. Lurer du på hva jeg gjør i stedet? Jo, jeg jobber. Haha. 

– Første gang jeg snakket med C visste jeg at det kom til å bli oss. 

– En gang faket jeg at jeg var full for å få oppmerksomheten til en fyr. Skitt, så kleint.

– Jeg har aldri prøvd å røyke. 

– Jeg er en elendig svømmer. 

– Jeg liker ikke laks! Okei, det var random. 

– Jeg er sjukt svak for pommes frites. Og Pepsi. Og kattunger. 

Nei, nå kan jeg ikke skrive mer. Det føles ut som at jeg har delt verdens største hemmelighet, haha! Uff, håper dere fortsatt liker meg 😂 

// Marty 

3 kommentarer

3 thoughts on “Dette har jeg ikke fortalt før!

  1. Har du noen tips til å bli komfortabel med sin egen høyde. Jeg er en jente på 15 som er nesten 180cm og føler meg alt for høy.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *