Jeg får det ikke til…

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hvorfor er det sånn at noen bare er skapt for å ta selfies? Du vet de som treffer på hver eneste bilde, som ser ut som at ikke de gjør noe annet (kanskje grunnen til at de alltid er så fine på selfies er at de faktisk ikke gjør noe annet… Hmm🤨) og som ALLTID er fine. 

Hver eneste gang jeg ser et sånt bilde blir jeg inspirert og tenker at: Oi, dette var fint. La meg prøve på det samme. 

Og blir det noen gang som tenkt? Nei, overhode ikke. 

Og plis… Fortell meg hvordan folk klarer å være sexy på selfies…

… Uten å se helt kårni ut. 

Haha, jeg tror jeg bare må finne meg i at selfies kanskje ikke er min sterkeste side. Men, jeg skal øve meg. Jeg må da klarer å få til noen bra jeg også. 

Kom gjerne med noen tips til hvordan jeg kan bli bedre 😂 Og hvis du lurer på hva mitt beste tips er:

Svarthvitt-filter… Det funker (nesten) alltid. Og: Vær søt. Det funker også (nesten) alltid 😜

// Marty 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Jeg får det ikke til…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *