Ukens spørsmål og svar

Categories Spørsmål & Svar ⁉️

Hei fra Frankfurt! Du verden som jeg farter i disse dager, haha. Nå er jeg på vei hjem og jeg kan nesten ikke vente. Jeg digger å reise og oppleve ting, men borte bra – Hjemme best. Jeg har hatt enda en fantastisk uke! Den har vært givende, bra og ja, fin. Jeg har vært heldig å treffe fantastiske mennesker, jeg har ledd, grått litt, knekt en tå og funnet noen svar på ting jeg selv har tenkt mye på i det siste. DET er bra! Bortsett fra det med tåa så klart, haha. 

Til tross for at det har vært litt dårligere blogging enn ønsket de siste dagene skal jeg selvfølgelig varte opp med ukens mest juicy innlegg, nemlig ukens spørsmål! 

– Hva skjer mellom deg og C?

Jeg skal skrive et innlegg om dette ++ i kveld 💛

– Kunne du vært med på et realityprogram som Love Island eller Paradise Hotel?

Haha, jeg tror kanskje ikke at det hadde vært noe for meg jeg altså. Det hadde sikkert vært litt av en opplevelse, men akkurat nå så er det et ganske soleklart nei.  Men andre type programmer hadde vært kjempe gøy! 

​- Hvilke appen bruker du til å redigere bildene dine?

98 % av gangene bruker jeg vsco! Jeg har også Afterlight som er bra. 

– Tror du Grunde angrer på at han var med i Paradise Hotel?

Nei, det gjør han ikke – Og det mener jeg han heller ikke har noen grunn til. 

– Hva er din faste månedslønn på?

Jeg har ingen fast månedslønn! Selv om det hadde vært digg til tider, hehe. 

– I det siste har du postet flere fine bilder av deg selv på Instagram enn vanlig, hva er grunnen til det og er du redd det skal gjøre at du mister følgere?

OVERHODE IKKE! Jeg har siden dag en vært ærlig på at jeg poster ting på Instagram etter hvordan jeg har det og at jeg aldri poster et bilde om jeg ikke har det bra. Siden januar/februar (tror jeg det er) har jeg vært ekstra bevisst på det og selv om jeg er opptatt av å være ekte og ærlig så er det jo ting i mitt liv som også er fint og bra! Og selv går jeg jo ikke alltid rundt med et dott på hodet og en svett genser liksom, haha.

…. Nå gjør jeg jo for så vidt det…✌🏻 

– Blogginnlegget du skrev her om dagen, var det rettet mot Isabel Raad?

(Det er snakk om DETTE innlegget) Først og fremst er jeg litt lei av at hver eneste gang man nevner plastiske operasjoner så er det nesten kun Isabel Raad folk tenker på. Innlegget er et hjertesukk fra meg og det gjelder mange, mange fler enn det folk tenker på. Og nei, det var ikke et angrep på noen – Men en bønn om at ting skal bli annerledes. 

– Kunne du noen gang vært utro?

Jeg har aldri hørt et menneske si: JA! Det er klart jeg kunne, haha. Det er sjukt tabu og være utro, og det er selvfølgelig ikke innafor. Jeg kunne aldri sett for meg at jeg kunne vært det, for det sier stopp langt inne i meg. Men sånn sett bort fra bare meg: Hva er statistikken? At nesten halvparten av oss et utro på en eller annen måte i løpet av livet? Det betyr at ganske mange av oss kommer til å være det. Jeg håper og tror jeg er så oppegående og bra at hvis det noen gang skulle falle meg inn at jeg hadde ryddet opp i det som ikke var bra og ventet. Det er så lite kult liksom. 

– Hvis du kunne utført en plastisk operasjon selv, hva hadde det vært?

Det velger jeg å holde for meg selv, for jeg tror at hvis jeg lar vær å si det at ikke folk tenker på det som på samme måte som meg. 

– Syntes du det er vanskelig å takke nei til alkohol sånn som når du har vært på reise som nå?

Nei, det gjør jeg ikke. Jeg tenker hver morgen dagen etter en fest at jeg er glad jeg står over. Hver eneste gang faktisk. Samtidig så kan jeg kjenne på at jeg gjerne ikke skulle skilt meg ut på den måten jeg tidvis føler at jeg gjør. Jeg håper en dag at jeg ikke føler på det i det hele tatt! Men, for meg så er jo mitt valg helt riktig. 

– Hvem ville du hatt med deg på en ødeøy av Anna Rasmussen og Sophie Elise?

HAHA, dette spørsmålet lover jeg at skal bli fast avslutningsspørsmål. Gøy. Hmm… Kanskje vi skulle sendt begge de to dit? Neida, jeg bare tuller. Jeg kjenner Sophie best så det hadde vel falt seg naturlig å hatt med henne. Jeg tror vi kunne hatt det ganske gøy faktisk, haha. 

Nå skal jeg og Sara få i oss litt mat før vi skal fly hjem til Oslo. Heldige meg som ikke skal videre derfra og til Sverige sånn som hun, heh. 

Stor klem fra meg 💙💙💙

// Marty 

1 kommentar

1 thought on “Ukens spørsmål og svar

  1. Det øverste bildet er kanskje det vakreste bildet jeg har sett av deg så lenge jeg har vært fast leser.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *