Wow, for en fantastisk kjærlighet og respons på gårsdagens innleggJeg har fått så mange kule, inspirerende og bra kommentarer at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg kan nesten bli litt små høy på meg sjæl. Jeg var det i kanskje ti minutter i går før jeg fant ut at jeg hadde gått med dopapir under skoa i de ti minuttene. Da følte jeg meg ikke så kul lenger. 

Uansett! Jeg gliser hvert fall fra øre til øre og det varmer hjertet mitt at jeg har så mange kule, flotte og tøffe folk med i gjengen min (ja, dere er gjengen min). 

Det hender jeg leser meldinger som dukker opp i innboksen min med tårer i øyene, rett og slett fordi det betyr så mye og fordi det er så mye fint som står der. 

Jeg ville egentlig bare stikke innom og si takk, og fortelle at jeg er så takknemlig for alle meldinger, fine ord og for alle kule folk som er en del av mitt lille univers. 

La oss fortsette å kicke ass 💪🏻

Stor klem fra meg!

// Marty  

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *