Nå svarer jeg!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

// Inneholder reklame (Get Inspired) 

Hei fra Mallorca og fra en frøken som syntes det er rimelig nydelig å være på ferie. Jeg håper at dere har det fint og at solen skinner hos dere også! 

Planen min idag er å løpe meg en tur også komme meg så fort som mulig ned på stranda, og der har jeg jaggu tenkt å bli – LENGE. Ja takk til sol, vann og hvithai. Herregud, jeg vet ikke om dere fikk med dere at det er observert hvithai på Mallorca? Eller utenfor, eller hva det var. Jeg ble sikkert tagget av 20 forskjellige folk på Facebook som både syntes det var gøy og morsomt, haha. Det skal sies at jeg ikke er så veldig bekymret altså. Faktisk hadde det vært ganske fett og sett en hvithai! 

Uansett. Til tross for ferie så bjuder jeg på med ukens spørsmål og svar som vanlig på søndager: 

– Hvor er de hvite skoene dine fra? (De på bildet øverst)

De er fra Guess!!!! ELSKER DE. Vurderer nesten å kjøpe et til par bare for å ha det, hahaha ❤️

– Hva er det egentlig C har operert?

Han har operert ankelen sin! 

– Hvilken karakter vil du gi på ditt eget utseende?

Skitt. Jeg aner ikke. Jeg har egentlig aldri tenkt på det?? Oi, blir nesten stressa av å tenke på det, hahaha. 

– Hva syntes du om hva Stinablogg sa om at hun er glad hun sto i mot presset om å være naturlig?

Dette har mange lurt på, og som blogger er det jo egentlig livsfarlig å svare på sånt! Det er vel ingen hemmelighet at jeg er sterkt uenig i det og at jeg mener at det var en svært uheldig uttalelse. Og nei, det har ingenting med at Stina ikke er en hyggelig jente å gjøre! Husk det. 

– Hvor lenge skal du være på ferie?

Vi skal være på Mallorca i 8 dager, før vi skal hjem til Stavernfestivalen!! WOHO 🥂

– Har du og Grunde hatt sex?

Vi har aldri vært i nærheten en gang. Jeg har et søskenforhold med Grunde og det er faktisk helt utenkelig at jeg skulle være intim med han på noen som helst måte. HAHA! Lurer på hvorfor så mange tror det? 😯

– Hvorfor feiret du ikke Pride? 

Jeg fikk dessverre ikke gått i paraden (😭) fordi jeg måtte ordne så mye. Aaaah, jeg SKAL få det med meg neste år. 

– Syntes ikke du at det er litt rart at faren din styrer kommentarfeltet på bloggen din?

Jeg tror kanskje noen har misforstått litt her. I høst var det en ekstrem stor pågang og det er ingen hemmelighet at det var ekstremt mye hat og negative kommentarer. Det var alt fra voldtektstrussler til svært stygge kommentarer på mitt utseende, og det taklet jeg rett og slett ikke. Derfor tok pappa over kommentarfeltet mitt. Nå er det han og jeg sammen som godkjenner kommentarer, men det er alltid jeg som svarer. Det eneste unntaket er hvis det er noe veldig spesielt. Faktisk hadde også politiet innsyn i kommentarfeltet mitt en god stund, og det er det mange som ikke vet. 

– Hvordan takler du at noen ikke liker deg?

Jeg prøver å huske på at det finnes noen som ikke liker Beyonce og da går det liksom litt bedre. 

– Svarer du alle som sender deg snap?

Jeg svarer de fleste som er direkte til meg og jeg prøver å gjøre mitt beste! Jeg heter Martinehalvs der også hvis ikke vi allerede er venner 😁

– Har du noen tips til hvor jeg kan kjøpe treningstøy som jente?

Ja, jeg DIGGER produktene til Get Inspired. De har laget en egen kolleksjon som heter Loveit. Settet på bildet under er derfra. DET ER SÅ FINT!!! Og: Jeg som har så lange ben sliter ofte med å finne tights som passer, så det er et stort pluss. 

– Klarer du og C å være romantiske selv om dere har vært sammen i flere år?

Oi… Hva skal jeg svare på det? Vi har vel kanskje aldri vært sånn veldig romantiske. Men vi har det veldig gøy sammen og ikke minst fint. Samtidig så tror jeg at det er viktig å huske på at man fortsatt må sette pris på hverandre, selv etter flere år sammen. Jeg tenkte faktisk å skrive et innlegg om akkurat dette <3 

​- Hvorfor skriver du aldri navnene på familiemedlemmer og sånt? Du skriver liksom moren til, broren min osv.

Det er det som faller seg naturlig for meg. Det er på en måte “mitt” og dere kjenner jo dem ikke, så for min del så blir det enklest sånn. Jeg er jo også veldig opptatt av at det er min blogg og at alle nødvendigvis ikke vil ha navnet sitt her! 

– Hvordan prevensjon går du på nå som du har sluttet på p-stav?

Jeg går ikke på noen prevensjon og bruker kondom per dags dato.

– Hvordan har du det akkurat nå?

Akkurat nå har jeg det fint. Den siste uken har bydd på mye følelser og kaos, men utover det så er ting veldig fint. I lige måde håper jeg :):)

Nå skal jeg komme meg ut døra og ut i solsteiken. Vi prates senere ☀️☀️

// Marty 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *