Er det SÅ vanskelig?

Categories Tanker 💭


Licensed from: BHarner30 pixabay.com

Nå skal jeg ta opp noe jeg har tenkt på lenge. Eller, noe jeg har irritert meg over lenge, nemlig sommerens største i-landsproblem. 

Jeg er nemlig en av de som ELSKER å grille. Jeg vil helst grille hver eneste dag, hele sommeren. Og, jeg er ekspert på ventepølser. MEN… 

*Trekk pusten dypt* 

HVORFOR er det sånn at pølsepakkene og lompepakkene aldri matcher? 

Hvorfor er det sånn at man kjøper en pakke med pølser og at man må kjøpe to med lomper for å ha nok? Kan det ikke bare opprettes en eller annen standar? VÆR så snill? For alle oss pølseelskere. 

Jada, jeg skjønner at det sikkert er en genial måte å få oss til å kjøpe litt mer på, men seriøst! 

Det blir jo liksom litt som å kjøpe en sixpack med øl, med bare fire øl. Eller en sykkel med bare et hjul. Det funker liksom bare ikke. 

Kan ikke pølseprodusentene og lompeprodusentene ta en liten telefonsamtale med hverandre og bli enige om en standar som gjør at vi har like mange pølser og like mange lomper i hver pakke? 

Det er søren meg på tide! 

Hilsen hun som har brødskuffen full av pølsebrød og lomper til overs 😉 

Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Martinehalvs 

// Marty 

 

 

5 kommentarer

5 thoughts on “Er det SÅ vanskelig?

  1. Derfor du har blitt så feit jaaa. Spist for mye Pølser. Å du som spiser så sunt om dagen. Pølsetjukken

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *