Svar på spørsmålene deres!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

HEI og god søndag 💗

Jeg bråvåknet litt før 12 i dag. Det er tydelig at jeg trengte å sove litt, men jeg må innrømme at jeg fikk lettere panikk når jeg så hva klokken var. C og jeg har sovet hos mamma og pappa i natt og når jeg sa til mamma at jeg ble stressa av å sove så lenge spurte hun om jeg hadde noe å rekke siden jeg ble så stressa, og det har jeg jo ikke. Så, godt poeng mamma. 

Uansett, det er dags for ukens spørsmål! 

– Hva skjedde med neseoperasjonen, har du tatt den eller var det bare clickbait?

De som har fulgt med vet jo at jeg var på Ahus for å ta den. Jeg hadde til og med på meg opderasjonsklærne! I undersøkelsen før jeg skulle opereres fant de ut at jeg hadde for mye bakterier i kroppen/nesa, som gjorde at de ikke ville utføre operasjonen (selv om jeg insisterte). Jeg skulle egentlig ta den på nytt i mai, men den valgte jeg å utsette av diverse grunner. Foreløpig skal jeg gjør det til høsten, men jeg på se hvordan det blir. Jeg skal ta operasjonen, men det må passe. 

Og hvis du er ny leser av bloggen: Den skal operes fordi den er knekt så mange ganger!

– Hvor høy er du? 

1.80 cm.

– Du har gått ganske mye opp i vekt siden Sykt Perfekt. Har det noe med psyken å gjøre?

Jeg valgte å ta med dette rett og slett fordi jeg er så lei av at vi er så opphengt av vekt. Hva har det å si at jeg har gått opp i vekt? Jeg har det bedre enn noen gang, jeg trener, jeg spiser sunt og jeg koser meg når jeg ønsker det. Jeg har kontroll på mitt og psyken min har det veldig fint 🙂 

– Har du tips til noen alkoholfri drinker som er gode?

JA! Sjekk ut DETTE innlegget. 

– Går du på høye heler selv om du er så høy selv?

JA! Jeg syntes det er superfint med høye heler og jeg lar aldri høyden min stoppe meg fra å bruke det. 

– Har du noen piercinger?

Jeg har tre hull i ørene, that’s it. 

– Hva synes du om alt bloggdramaet som pågår?

Ehm… Det er mulig jeg er for opphengt av mitt, men hvilket bloggdrama? Haha. 

– Hvor var den røde og rosa kjolen til hun venninnen din fra?

Den er fra Gina Tricot! SUPERFIN.

– Er det et nytt TV-program du skal være med på? Siden du er så hemmelighetsfull.

Jeg kan ikke si noe enda. SNART! 

– Hva syntes du når folk fra barndommen og oppveksten snakker dritt om deg fordi du blogger?

Jeg har dessverre kontakt med ganske få fra barndommen og oppveksten, og hvis noen snakker dritt eller har problem med noe – Så hadde det jo vært veldig mye hyggeligere å ta en middag, kanskje? Det er ytterst få jeg har noe usnakket med, og det er jo veldig synd hvis noen føler at de skal snakke dritt om meg – Og hvert fall hvis grunnen er at jeg blogger 🙂

– Er det slutt mellom Grunde og kjæresten hans?

Nei, det er det ikke. Hun har vært på utveksling i flere måneder, men hun er hjemme igjen nå ? Jeg har skjønt at flere har spekulert rundt dette, men det er det ingen grunn til! 

– Har du noen gang prøvd botox, Restylane eller likende? 

Nei, det har jeg ikke. 

– Har du/kunne du datet en av samme kjønn?

Nei, det har jeg ikke og jeg tror nok ikke at det kommer til å skje heller ?

– Hvordan redigerer du bildene dine?

Stort sett bruker jeg kun VSCO! 

– Hvilken farge er det på tannbørsten din?

HAHA. Dette var en både rart og hyggelig spørsmål. Men, hjemme hos meg er den rosa og hos mamma og pappa er den blå!

– Hva bruker du mest penger på?

Mat og voksenting, haha. Økonomisk sett er det kjipt å bli voksen ass, haha! 

– Det går rykter om at du og C kun er venner akkurat nå, stemmer det?

Det er nok bare rykter for vi er kjærester, på samme måte som alltid. Skjønner at dette ikke egentlig var en del av spørsmålet, men! Han er jo min aller bestevenn og vi har det så gøy sammen. Hvis det noen gang skulle blitt slutt mellom oss, av grunner som for eksempel at vi mistet følelser eller hva det nå kan være, virker det vanskelig nå og se at han skulle forsvunnet helt fra livet mitt. 

Nå skal jeg komme meg ut og trene litt, før det venter litt jobb og søndagshygge. Som å vaske klær etter en vellykket helg, hahaha 💪🏻

// Marty 

2 kommentarer

2 thoughts on “Svar på spørsmålene deres!

  1. Hei! Lurer på hvorfor du alltid skriver om kjæresten din som C. Vil han ikke ha navnet sitt på bloggen?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *