Jeg er SÅ glad 💛

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Wow. For noen fine dager jeg har hatt i Sverige! Fine mennesker, god mat, lek, dans, kaker, latter og ja. 10 poeng. 

I går morges hentet vi blomsterkransene vi hadde bestilt, og de var så fine. 

Og jeg følte meg ordentlig fin med den. 

… Så fin at jeg faktisk tok en selfie. DET er ikke hverdagskost altså. 

Og jentene ble så fine. 

Jeg fikk se bestevennen min igjen for første gang på nesten fire måneder. Heldigvis er det bare 2,5 uke igjen til neste gang nå! 

SE hvor fin hun er. 

Annalisa var den første jeg ble kjent med i Norrköping og jeg er så glad for at jeg ble kjent med hun og Kevin! 

Vi spiste masse kake, og jeg tror jeg spiste mest. SUPRISE!

Jeg skiftet… 

Og Rikard ville være med på bildet.

Jeg og C prøvde å være Instagramvennlige. 

Clara skiftet også. Plutselig matchet vi så da måtte vi selvfølgelig ta bilde av det også.

Og enda et. 

Vi lo ganske så mye. 

(Bare fordi det var fint)

Vi hadde masse leker og konkurranser, og laget mitt var dessverre ikke så bra. MEN! Vi hadde det gøy.

Vi grillet på kvelden. Det skulle grilles 20.00, men klokken ble fort 22.30. Jeg tror nærmest alle holdt en tale, og jeg lo enda litt mer. 

Og 02.17 i natt spiste jeg enda litt mer kake.

TAKK FOR ÅRETS BESTE DAGER! 

Takk for meg.

// Marty 

1 kommentar

1 thought on “Jeg er SÅ glad 💛

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *