Dette kan jeg ikke og to heldige vinnere…

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Reklame | Lapoint Surf Camps

Hei fra Karlstad og fra dama som er elendig til å flette. Hår altså. Jeg har nå forsøk i over en time å flette en fin flette på meg selv, men jeg får det rett og slett ikke til. HAHA. 

Det er ikke lenge til vi skal begynne feiringen her nede, så jeg må nok finne på en annen frisyre. Søren. Vi var og hentet noen helt fantastiske blomsterkranser på morgenen i dag, og jeg gleder meg sånn til å bruke min 🌹

Det er noen ting jeg rett og slett ikke forstår at folk klarer, ja, som for eksempel å flette. Mens jeg nå har sittet og googlet forskjellige hårfrisyrer har jeg tenkt på en haug av ting jeg enten ikke får til, eller forstår at folk klarer. Som for eksempel å flette hår. 

Og, kanskje du kjenner deg igjen i noe av det? Eller kanskje du syntes at jeg er helt teit? 😅

Jeg klarer ikke å…

Vaske speilet på badet… Det blir ALLTID skjoldete og rart. Er det bare meg? Det hender jeg tror jeg får det til ordentlig bra, men neste gang jeg kommer inn på badet da ser jeg at jeg jaggu ikke fikk det til.  

Ta på neglelakk… Jeg klarer aldri å ta på neglelakk uten å søle, skumpe eller helle neglelakk utover. En gang tømte jeg en hel neglelakk på gulvet. (Ikke spør hvordan det gikk) 

Spise én sjokoladebit… Hvordan klarer folk å ta én bit? Her er det alt eller ingenting, hehe. Den viljestyrken har dessverre ikke jeg fått. 

Gå uten sokker i skoene… Jeg får grøssninger av å bare tenke på det, haha. Svett, ekkelt og nei… HELT feil for meg hvert fall. 

Legge meg ufresh… Jeg klarer ikke å legge meg for å sove hvis jeg ikke er ren, har tatt av meg sminka og har rene føtter. Hahaha. 

Drikke kaffe… Jeg elsker lukten av kaffe og jeg har flere ganger vurdert å kjøpe meg en kaffemaskin kun for å kjenne lukta, men nei. Det hadde vel vært litt voldsomt, for jeg liker virkelig ikke kaffe. Jeg syntes ikke det er litt godt en gang. Faktisk er jeg ganske lei meg for det, for det ser så kult og digg ut. 

Ikke pusse tennene… Det hender jeg er med folk som bare “oi, i dag har jeg helt glemt å pusse tennene, hehe”. SAY WHAT? Jeg pusser heller tennene fjorten ganger i løpet av en dag, enn ingen. 

Se en serie som jeg ikke liker… Av og til sier snakker folk om en serie de har sett og når de får spørsmål om den var bra så sier de “nei, ikke så veldig” også har de sett tre sesonger. Jeg ser aldri noe jeg ikke faller for ganske så med en gang. OG! Liker jeg ikke sesong en, så ser jeg hvert fall ikke to til. 

Spise tomat… Jeg misunner de som kan spise tomat som om det var et eple, men nei… Dessverre så liker jeg det ikke, uansett hvor mye jeg prøver. 

Men hallo. For en liten stund siden hadde jeg en konkurranse på Instagram der to heldige vinnere kunne vinne en tur til Portugal sammen med Lapoint Surf Camps – Og endelig er det klart hvem som har vunnet. Trykk der inn HER for å se om kanskje du er den heldige 😍😍 KOOOS dere på tur 🏄🏻‍♀️

Nå skal jeg logge av og fikse sveisen her. Noe må jeg da få til med den manken her… 

NYT FREDAGEN, det skal jeg 💛 

// Marty 

 

 

3 kommentarer

3 thoughts on “Dette kan jeg ikke og to heldige vinnere…

  1. Tips til vasking av speil: kjøpt klut ment for speil. Bare ta vann på og vask over speilet. Tørk overflødig vann med papir. 🙂 bruker ikke noe annet jeg, og har alltid rene speil. Funker på vindu inne også 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *