Nå har jeg skaffet meg silikon!

Categories Tanker 💭

Her om dagen fikk jeg en kommentar på bloggen fra en eldre mann. Jeg vet egentlig ikke om han var en eldre mann, men jeg antok det fordi jeg liker å tro at min generasjon har lært at man ikke skal skrive til andre hva som ikke er bra nok med de eller hva noen burde endre på – Men altså, jeg veit ikke. 

Mannen påsto hvert fall at jeg burde få meg litt silikon. Han påsto da at jeg ville bli en hel del mer attraktiv og frodig hvis jeg skaffet meg det. Hmm… Frodig du liksom. Det at han valgte det ordet er vel kanskje også en av grunnene til at jeg antar at han var eldre, men igjen. Jeg veit ikke. Han påsto faktisk at jeg ville bli en enda bedre blogger om jeg fikk tak i noe silikon. Selv kjente han mange damer som hadde det og hans erfaring var at disse damene var mer spennende enn damer som valgte å ikke investere i silikon. 

Han la det frem som at silikon nærmest var livet. 

Jeg tenkte derfor… HVORFOR IKKE?!  

Jeg er jo 20 år, jeg er frisk og jeg er relativt fornøyd med det jeg har fått utdelt. Samtidig er det jo viktig å vedlikeholde kroppen og ta vare på meg sjæl. 

Så, hvorfor ikke gå til innkjøp av litt silikon tenkte jeg! Hvis det skal gjøre meg SÅ mye mer attraktiv, frodig og spennende. Hvem vil ikke bli det liksom?

Siden jeg ikke er så tilhenger av at man skal operere seg unødvendig gikk jeg derfor for en annen variant av silikon. Nemlig: 

Silikon-såler. Og gjett hva? Jeg er strålende fornøyd. Jeg kan love deg at det ikke var billig, men som blogger så er man jo heldig å kunne få litt rabatter og #spons av og til. 

Det skal sies at jeg ikke har følt meg verken mer attraktiv, frodig eller spennende enda, men det kommer vel. 

Takk og lov for silikon sier bare jeg. Det er jo genialt! Føttene mine jubler hvert fall, så til eldre mann i kommentarfeltet:. 

TAKK FOR TIPS! 

Hvis du vil ha mer sprell fra denne kanten kan vi bli venner på: 

Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Martinehalvs 

// Marty 

7 kommentarer

7 thoughts on “Nå har jeg skaffet meg silikon!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *