Dette er alt en kvinne behøver:

Categories Tanker 💭

For en ukes tid siden begynte kjæresten min og jeg å diskutere. Jeg ville nemlig handle inn nye puter til sofaen og han syntes det er totalt unødvendig. På lik linje som han syntes det er unødvendig å vaske kjøleskapet hver eneste uke. Og matche håndklærne på badet med flisene. “Hvorfor ikke bare bruker de vi har”-du liksom. 

Litt senere på kvelden da vi diskuterte om vi skulle grille koteletter eller kyllingfilet til middag fikk han et utbrudd jeg aldri har sett maken til. Og hvis du lurer på hva en kvinne behøver, så tror jeg faktisk han har svaret… 

For han sa etter at jeg hadde klagd på at han ikke klarte å være elektriker og skifte pæra på badet som har gått…: 

Men kjære jenta mi, 

Du forventer jo at jeg skal være ALT på en gang, at jeg ALLTID skal svare rett og at jeg ALLTID skal gjøre ting rett. 

Du forventer at jeg skal være: 

– En venn, som alltid forstår deg og aksepterer deg

– En elsker, som alltid setter pris på deg

– En kokk, som alltid lager god mat (helst hver dag)

– En far, en gang i fremtiden

– En snekker, som fikser listene i gangen

– En psykolog, som hører på alle livets problemer

– En stylist, som alltid svarer riktig når du spør om det du har på deg er fint

– En rørlegger, som alltid vet hva som er i veien med doen

– En som lytter, til både venninneproblemer og til spørsmål om hvilken farge vi skal ha på veggen

– En elektriker, som alltid vet hva som er i veien med sikringene

– En arrangør, som alltid er begeistret for middagsselskap og kjas

– En taxisjåfør, som alltid er tilgjengelig

For ikke å snakke om at jeg alltid skal være:

– Snill

– Ren

– Tiltrekkende

– Ryddig

– Pålitelig

– Oppmerksom

– Modig

– Tøff

– Omtenksom

– Sterk

– Morsom

– Sympatisk

– Rolig

– Kul

– Flink

… Samtidig som jeg ikke må finne på å glemme alt som er viktig. Som at det er akkurat ca. 1256 dager siden vi ble sammen, eller som at du hadde hintet til at du ønsket deg blomster før du dro på jobb. Eller å aldri stresse deg når du først er stressa. Eller å gi deg tid. Eller å aldri mase. Eller å aldri spørre om ting jeg burde visst at du ikke orker å svare på. Eller som at jeg burde visst at du ville ha kyllingfilet i stedet for koteletter til middag. 

Jeg er faktisk bare en mann, som gjør så godt jeg kan.

Så ja, jeg tar’n. Takk til alle menn som er så tålmodige og greie, heh. Og til kjæresten min: 

Jeg drøyer’n med de putene. 

Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Martinehalvs 

 

// Marty 

2 kommentarer

2 thoughts on “Dette er alt en kvinne behøver:

  1. Hei
    Jeg har fortalt deg tidligere ( PM på Facebook) at jeg liker innholdet i innleggene dine veldig godt.
    Samtidig er det nå viktig å påpeke at dette innlegget er det beste jeg har lest😜😜😜 tatt på kornet👍👍

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *