Reklame | Stavernfestivalen

Hei fra solsteika! Ah, hvis du ikke har fått det med deg så elsker jeg sommer og sol… Det gjør meg rett og slett ordentlig godt! I dag startet jeg dagen med litt frokost før jeg og C dro til nærmeste treningssenter og trente. Og vet du hva jeg har gjort siden? Jeg har ligget rett ut på solsenga, hørt på podkast, 1,5 time med en debatt om ishockey (ja, jeg er hjernevasket) og jobba litt innimellom. Med andre ord… Jeg klager ikke! 

De siste dagene har været på Mallorca behandlet oss bra. Bildet øverst er fra tre dager siden, og da BØTTREGNET det… Vi drar hjem på søndag, men jeg fortviler ikke. For vår del har nemlig sommeren akkurat startet og vi har nesten lagt litt for mye planer. Samtidig så tror jeg at det kommer til å bli helt fantastisk og jeg gleder meg veldig. Jeg har funnet ut at jeg i sommer skal gjøre ting jeg har lyst til, uten å bry meg om hva alle andre skal og hvor kult alle andre har det! 

Og hey! Jeg må dele noe jeg gleder meg veldig til. I fjor var jeg sur og gretten for at jeg ikke dro på en eneste festival. Egentlig så er jeg jo ikke et ordentlig festival-menneske. Men, jeg elsker jo musikk, god stemning og kule mennesker. Faktisk var det noen dager jeg ikke gadd å sjekke Instagram i fjor fordi jeg ikke orket å bli påmint om alle som var på festival – Når jeg ikke var det, men egentlig hadde lyst. Derfor har jeg og C fikset oss billetter til Stavernfestivalen i år, som er fra 12.-14.juli, og enda bedre – August, bestekompisen til C og Sara og Emil fra Sverige kommer for å bli med! Herregud, jeg gleder meg SÅÅÅ mye. 

Hvis du skal på Stavernfestivalen, så ses vi kanskje? Hvis ikke så kan du sikre deg billetter HER.

Jeg håper dagen din har vært fin og at du er ordentlig klar for helg 🤟🏻💛

// Marty 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *