En annerledes ferie

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

WOW! Det er ikke til å legge skjul på at været her nede på Mallorca ikke er av ypperste klasse. Men, det som er fint med det er at jeg opplever og ser andre ting enn jeg ellers hadde gjort. Vi har nemlig leid bil sammen med besteforeldrene til C og kjørt rundt i hele dag. Denne øya er altså SÅ fantastisk. Faktisk så har jeg ikke ord. Det er så mange perler her, så mange fjell, så mange spennende mennesker, så mye historie og så mye flott natur. 

Når jeg bestilte ferie så var ikke tanken at jeg skulle gjøre så mye annet enn å ligge i strandkanten, bli brun og gjøre det jeg startsett pleier når jeg er på ferie som nå, men hvis jeg skal være helt ærlig så gjør det ingenting at dette er en litt annerledes ferie. Det er nemlig ganske så berikende og fint å se noe annet enn jeg er vandt til og ikke minst, lære masse! 

Faktisk er jeg ganske kaputt her jeg ligger og oppdaterer dere, men makan til en fin og inspirerende dag.

Jeg tenkte å slenge med noen bilder av hva jeg har sett og gjort det siste døgnet:

Det er såååå fint. Egentlig vil jeg ta med alle sammen og vise dere hvor fint det er her. HEHEHE. 

Nå skal jeg svare på en del mailer i innboksen før vi skal ut og spise. Som jeg koser meg 💛

// Marty

1 kommentar

1 thought on “En annerledes ferie

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *