Jeg falt pladask!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Jeg har lengtet lenge. Faktisk har jeg lett og lett for å finne det rette lenge nå. I månedsvis. Jeg har vært fast bestemt på at jeg en dag kom til å finne det perfekte, med et mykt, snertent og kult utrykk. Hadde jeg visst at ekte kjærlighet kom til å være så vanskelig å finne, så hadde jeg antakeligvis gitt opp for lengst. Men, hvem er det som egentlig kan tillate seg å gi opp kjærligheten? Følelsen av å forelske seg?

Jeg har til sammen søkt, lett og gått i timesvis, vel vitende om at det rette fantes der ute. Jeg har drømt om de om natten og jeg har lett, enda litt til.

Du aner ikke hvor mange ganger jeg har mislykket i forsøke på å finne det perfekte, hvor mange ganger jeg har stått opp om morgenen og følt at noe mangler og hvor mange ganger jeg har tenkt på hvor jeg burde lete. 

… Og, i dag fant jeg det. Det var et intenst øyeblikk og jeg fikk en enorm gledesrus. Det var som å bli skutt av amorspil og jeg svevde. Vi snakker kjærlighet ved første blikk. Vi snakker sommerfugler i magen og en følelse av å ha vunnet noe stort. 

I dag, på vei ut for å spise middag sto de der. De perfekte skoene. Det perfekte paret. Sneakersene jeg har lett etter i månedsvis. De jeg vet kommer til å passe til alt, som er gode å gå i og som fanger blikk. 

Jeg er så forelska, og hvis du tror det ikke går an å forelske deg i et par sko – Da har du ikke funnet de rette. 

For… Jeg elsker mine nye sko. 

👠👠👠

Og nei, det har ikke klikka for meg. Jeg er dønn seriøs. 

// Marty 

1 kommentar

1 thought on “Jeg falt pladask!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *