Jeg svarer på spørsmålene deres!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

throwback

Ukens spørsmål og svar: 

– Kan du begynne å skrive litt mer hverdagslige og personlige innlegg? Liker så godt å lese om livet ditt <3

Hei, ja! Jeg er allerede i gang. SÅ hyggelig <3

– Hvorfor lyver du om at du aldri har tatt noen rusmidler?

Det gjør jeg ikke. Jeg har aldri prøvd og jeg har heller ikke lyst til å prøve. 

– Når du sier at du aldri har prøvd rusmidler, betyr det også snus og røyk?

Jeg har aldri prøvd å røyke og jeg prøvde faktisk å snuse for første gang på nyttårsaften i år (fjor). Jeg hadde den inne i fem minutter og bestemte meg for at det overhode ikke var noe for meg. 

– Er hemmeligheten du holder på at du skal være med i et TV-program? 😉

Nei, det er det ikke. Men, det er minst like bra, spennende og vanvittig, hehe. 

– Hva syntes du om at Leo vant Paradise Hotel?

Jeg har ikke visst hvem som skulle vinne, men er det noen som husker at jeg for typ tre uker siden skrev at jeg trodde han skulle vinne? HAHA! Det syntes jeg absolutt var bra 🙂 

– Hvorfor var ikke du på premierefesten til Paradise Hotel?

Det var jeg ikke invitert til en gang! 

– Hvor lenge skal du være på ferie?

Vi skal være her nede i 7 dager. Planen er å dra tilbake en eller to uker litt senere i sommer, men vi får se hva som skjer. Det er en del annet hyggelig som også skjer, og hvis været skal være SÅ fint her hjemme så er det mulig vi bare vil nyte det også. 

– Hvor mye tjener C?

38 mill. Nei, det tenker jeg at er en privatsak. 

throwback

– Har du noen tips til alkoholfrie drinker?

JAJAJA! Jeg tenkte faktisk å lage et innlegg om det, så det er rett rundt hjørnet. 

– Tror du at du hadde klart å fortsette og være venn med C hvis det hadde blitt slutt mellom dere?

Jeg har alltid tenkt at det er umulig å fortsette å være venn med eksen sin (min), men hvis ting hadde skjedd på en ryddig og god måte så tror jeg at vi hadde fortsatt å være venner. Akkurat nå hadde jeg hatt et stort ønske om det hvert fall. 

– Hvor er kjolen fra festen til Mads Hansen fra?

Det er jo SÅÅÅ mange som har lurt på det. Jeg kjøpte den dagen før på H&M og jeg hadde ikke en gang tenkt til å bruke den der en gang. Jeg fikset meg og bestemte antrekk 20 minutter før jeg skulle dra, haha. Den er superfin og jeg gleder meg til å bruke den igjen. 

– Hvem likner du mest på av foreldrene dine?

Hmm… Jeg syntes at jeg liknet mest på pappa når jeg var liten, men fysøren så liker jeg er mamma nå! Vi ler helt likt også, uff. HAHA. 

– Er du venn med Grunde kun fordi han var med på Paradise?

Overhode ikke. Nå var det jo faktisk jeg som meldte han på Paradise og vi var venner lenge før det. 

– Er du heterofil?

Ja, det er jeg! 

– Hvor henter du klesinspirasjonen din fra?

Den henter jeg fra overalt! Fra Internett, fra kule folk på gata, fra hvordan jeg føler meg og, ja. Det er så mange norske jenter som er flinke til å kle seg og det er så gøy å hente tips og triks fra folk på gata. 

– Vil du ha en sønn eller datter først?

Jeg skal være helt ærlig å si at det jeg ønsker meg aller mest er et friskt barn som er mye glad og som sover, haha. Hvilket kjønn det er betyr ingenting. Den dagen det skjer tror jeg kanskje at det heller ikke spiller noen som helst rolle. 

– Hvor mye penger bruker du i måneden?

Ah, den siste måneden har jeg brukt lite penger. Men jeg har jo utgifter, et firma og føler at jeg spyr ut penger hele tiden, haha!

– Hvis du skulle gitt et tips for å få det bedre med seg selv, hva hadde det vært?

LOGG AV INSTAGRAM OG LOGG PÅ LIVET! 

Les forrige ukes “spørsmål & svar” HER

// Marty 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *