Nå svarer jeg på det dere lurer på!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hei folkens! Søndag, solen skinner og jeg har satt meg utenfor døren for å jobbe litt. Inne sover C og to kompiser av han. Vi feiret bursdagen til bestekompisen til C og kjæresten hans i går, og det var veldig hyggelig. Det ble veldig sent, og de kommer nok til å sove en god stund til. Det er sånn som nå jeg er evigtakknemlig for at jeg ikke drikker, for det er helt nydelig å stå opp, sette meg ut og være klar for en ny dag – Helt fin og frisk. 

Uansett, det er klart for ukens spørsmål! 

– Er du religiøs?

Nei, jeg vil ikke kategorisere meg selv som religiøs! 

– Fører du regnskapet ditt selv?

Nei, det har jeg veldig flinke folk som hjelper meg med. Takk og lov! 

– Syntes du det er hyggelig eller rart når folk kommer bort til deg på gata?

Er det lov til å si at jeg syntes at det er VANVITTIG? Haha. Jeg blir like overrasket hver gang, men det er også så hyggelig. 

– Skal du reise noe i sommer?

Jepp! Jeg reiser faktisk om ikke så lenge. Jeg forteller om det snaaaart! 

– Bor dere ved sjøen siden du av og til legger ut bilde av en brygge og sånt?

Ja! Jeg ELSKER det. Det er så fint, og nå som været er så bra får jeg sydenfølelse hver gang jeg går ut av døren. 

– Har du fast lønn?

Nei, det har jeg ikke! 

– Syntes du det er hyggelig å treffe igjen gamle bekjente?

Ja, det er klart det er! Faktisk traff jeg på en gammel kompis som jeg har gått på både barne- og ungdomsskolen med i går (natt). Vi fikk ikke prata så mye, men det var ordentlig hyggelig å se han. Faktisk traff jeg på ganske mange i går!

– Vet du hvem som vinner Paradise Hotel?

Nei, det gjør jeg ikke. Jeg er ikke i “Paradise-miljøet”, så det er vel ingen grunn til at jeg skulle visst det heller. Jeg håper og tror Leo, og det har jeg sagt hele tiden, hehe.

– Hvilken klesstørrelse bruker du?

Altså, det varierer ofte veldig. Jeg finner plagg jeg liker, prøver og kjøper det hvis det passer og er fint! 

– Hvilke prosjekter holder du på med nå?

Det er jo det da, haha… Jeg skulle gjerne fortalt alt jeg driver med og holder på meg, men for det første er blant annet det ene prosjektet ganske mye større enn bare meg. Jeg forteller selvfølgelig om alt så fort jeg kan, og det er noe jeg er sprekkeferdig med å dele!

– Hva syntes du om Sofie Nilsen?

Jeg kjenner ikke Sofie sånn altfor godt. Men vi er jo kollegaer og treffes nå og da. Jeg syntes hun er en kul jente som står opp for seg selv og som jobber veldig målrettet! 

– Likte du de som skulle være med i Farmen Kjendis?

Det har jeg egentlig ikke gjort meg opp en formening om, men det kommer jo helt sikkert til å bli like underholdende og lættis som de andre sesongene! 

– Kunne du tenke deg å være med i Farmen Kjendis?

Ja, så absolutt! 

– Hvor gammel var du første gang du hadde sex?

Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen! Enkelte spørsmål (som dette) føler jeg at ikke har noen verdi for noen andre enn meg selv. Jeg er for at man skal kunne ha litt privatliv (tross alt) og alt trenger man faktisk ikke å dele. Eller, det vil hvert fall ikke jeg!

– Har du noen gang prøvd noen rusmidler?

Nei!

– Har du noen tatoveringer? Vil du eventuelt ha/ha flere?

Nei, jeg har ingen tatoveringer! Jeg har ikke behov for å ha noen sånn ting er nå heller. Av en eller annen grunn så føler jeg at jeg ikke kler det? Og, jeg gidder ikke å ta en tatovering bare for å ta en tatovering. 

– Har du båt?

Nei, det har jeg ikke!

– Skal du slutte å blogge, eller er det bare rykter?

Det er nok bare rykter! Jeg har ingen planer om å slutte.

– Hvor skal dere bo neste år?

Sånn ting er nå så ser alt ut som at vi skal bo her “hjemme” (hvorfor satt jeg sånne “”? haha) neste år. 

– Savner du noen gang å bo i Sverige?

Hver eneste dag. Jeg savner ikke nødvendigvis å bo i Sverige, men jeg savner vennene mine der og miljøet. Selv om det skjedde mye rart og selv om oppholdet nødvendigvis ikke var perfekt, så var det ordentlig bra allikevel. 

– Har du fått noen psykiske problemer etter overfallet?

Hva kan jeg egentlig svare? Det er klart at en sånn hendelse setter sine spor. Det gjør fortsatt vondt og det er fortsatt ganske uvirkelig. Jeg har ikke fått noen store (eller små) psykiske problemer nei, men det setter sine spor i psyken… Om du skjønner? Nå har jeg på mange måter klart å distansere det litt, men det sitter nok også mer i enn jeg egentlig tenker. Nå er jeg hvert fall ikke redd for å være alene hjemme lenger, og DET er en stor seier i seg selv. 

Det var det for denne gang! Nå skal jeg jobbe litt før jeg må vekke alle inne sånn at jeg kan få spist litt ordentlig frokost, lunsj, alt ettersom. Etter det må jeg krige for å få klart noe som må leveres inn i morgen! Jeg håper dere nyter denne deilige søndagen 🌸

// Marty 

 

 

8 kommentarer

8 thoughts on “Nå svarer jeg på det dere lurer på!

  1. Hei! Du er veldig flink til p skrive og jeg elsker å lese bloggen din. Men så lurte jeg bare på noe av ren nysgjerrighet. Du skriver at du ikke har prøvd noe rusmidler. Men er ikke tobakk og alkohol et rusmiddel? Bare lurer:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *