Gjett hva jeg har gjort idag!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hei fra sola! Altså, jeg sier det igjen (akkurat som at dere ikke har fått det med dere)… Det er så SJUKT deilig vær ute. Jeg koser meg så. Jeg blir faktisk skikkelig glad av det. Det er som at kroppen fylles opp av energi og det føles bra. Det føles faktisk så bra at jeg gikk ordentlig ut av komfortsonen idag og gjorde noe jeg utrolig nok aldri har gjort før…

Jeg dro nemlig på jobb uten sminke. For mange er det piece of cake, men for meg var det litt stort faktisk. Og, det beste av alt? Jeg følte meg ordentlig fresh. 10 poeng til meg 🤚🏻 Det er nemlig ikke lenge siden det hadde vært helt uaktuelt. Faktisk så var det helt uaktuelt senest i går, haha!

… Og ja, jeg jukser med vipper – Men for meg var det uansett et STORT og kult steg. Tenk at jeg er så teit at jeg føler at jeg må sminke meg for å være fin og for at folk skal like meg. Herregud, så teit 😅 Jeg har jo aldri sett noen og tenkt: Oi, hun burde sminka seg litt…… 

Jeg gikk akkurat inn for å få en liten pause fra sola. Jeg skal snart dra avgårde for å spille kamp, så det er greit å kjøle ned hodet litt. Det er sjeldent jeg gruer meg litt til å spille, men i dag gjør jeg faktisk det – For det kommer til å bli SÅÅÅ tungt! Men, det er jo faktisk like tungt for alle så jeg skal ikke klage. 

Nå skal jeg hive innpå meg litt mat. Jeg håper tirsdagen deres har vært bra! 😍

// Marty 

4 kommentarer

4 thoughts on “Gjett hva jeg har gjort idag!

  1. Er helt lik selv. Blir motivert og mye gladere når det er sol. Er tydelig vis veldig lik solcelle paneler. Selv om hodet er litt sliten nå (fin blanding av skole og lite vann) så gleder jeg meg til sol og varme i morgen.

  2. Har aldri tenkt på det «oj hu burde sminke seg litt» ikke ei gang har jeg tenkt det om noen andre!❤️ Takk for perspektivet

  3. Du er nydelig uansett 🙂 og siden jeg kjenner meg igjen i følelsen for å måtte bruke sminke på utsiden av dørene: all ære til deg 🙂

  4. Jeg får og dårlig selvtillit i det jeg går ut døra uten noe form for fundation eller va d heter , men har gått uten en stund, og d går bedre nå tror jeg :P, sminka renner uansett bare av i denne varmen viss man stresser ;P

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *