Det har skjedd noe stort!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

God lørdag! Nå ligger jeg i senga, ser på utsikten ut av soveromsvinduet og jeg jubler for at solen skinner. Forresten! Bildet øverst er ikke fra nå, haha. Pleier sjeldent å våkne opp så fresh. Dessverre! 

C er på vei til et møte og jeg feirer litt stilihet i leiligheten, for jeg har en god del jobb som må gjøres i helgen. Så, selvom det er lørdag så skjer det ting si! Egentlig er det helt ålreit, for i helgene har jeg ofte en litt annen ro enn det jeg har i ukedagene. Kanskje er det fordi så mange andre har fri? Aner ikke! Jeg klager heller ikke så mye på det å ligge her og at dette er dagens hovedkontor. 

Men dere. I går ble det bare en oppdatering her på bloggen og grunnen er nemlig den at det denne uken har skjedd noe stort for meg – Og faktisk noe jeg ikke hadde trodd skulle skje eller noe jeg hadde trodd at jeg skulle klare. Jeg har vært fullt opp med å feire det, sitte i telefonen og ordne ting som har måtte gå i orden. Denne uken har jeg virkelig fått kjenne på det å skulle være voksen, stå opp for meg selv og ordne ting jeg ikke en gang visste at måtte ordnes. Faktisk er jeg ganske kaputt etter å ha vært i gledesrus i flere dager. 

Jeg skal fortelle dere hva det er i morgen, og jeg gleder meg SÅÅÅÅ! Jeg skal bare nyte det litt selv først og få tatt noen bilder 😍

I dag er planen som nevnt å få jobbet litt. Jeg holder på med et prosjekt som krever MYE av egentlig absolutt alt, jeg skal en tur til onkel og tante, en tur innom bestefar og så tenkte jeg og C at vi skulle snike oss til middag hjemme hos mamma og pappa når vi først er der ute. God plan? Det syntes hvert fall jeg. 

Jeg håper dere får en fin lørdag og at solen skinner hos dere også! 

Klem fra meg 💐

// Marty 

2 kommentarer

2 thoughts on “Det har skjedd noe stort!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *