For første gang!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Nå sitter jeg i sofaen i leiligheten. Jeg hiver innpå med wok og jeg skal snart komme meg avgårde for å spille kamp. Tenk at jeg er i gang igjen! Det føles både rart og veldig bra. Jeg hadde faktisk ikke trodd det selv. Det som egentlig har overrasket meg er at det er så enkelt som det faktisk er. Formen er jo dårlig og det er mye å ta tak i, men det har foreløpig vært enkelt å komme meg opp av sofaen og på trening. 

C dro avgårde med landslaget i dag og jeg er for første gang alene i leiligheten. Jeg har jo vært mye alene her, men det er først gangen i dag at jeg skal sove her alene. Hadde det vært for bare noen måneder siden eller i vår forrige leilighet hadde jeg vært livredd, men her virker det nesten som det mest naturlige i hele verden. Og vet du hva? Det er SÅÅÅÅ deilig. 

Jeg føler meg fri, trygg og bra, og det føles godt. Det kjennes ut som et hjem og det er jo sånn det skal være! 

Det skjer mye bra om dagen og jeg har det fint. Kanskje det er fotballen sin fortjeneste at ting har løsnet litt igjen og at jeg er fylt opp av motivasjon? Eller kanskje det bare er at våren er rett rundt hjørnet og at solen skinner? Jeg aner ikke, men jeg håper hvert fall at det følelsen kan bli værende en god stund til. Det føles nemlig bra å ha det bra 💛 

Nå skal jeg skifte, rydde opp alt rotet mitt og komme meg av gårde. Jeg håper at dagen deres har vært fin! Vi snakkes.

// Marty 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *