Svar på spørsmålene dere har lurt på!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Oh boy. Søndagsspalten ble plutselig til torsdagsspalten. Menmen… Bedre sent enn aldri si 👊🏻🤷🏻‍♀️ Nå er det hvert fall klart for ukens spørsmål og svar! 

– Hva syntes du om krangelen mellom Kristin Gjelsvik og Isabel Raad?

Det har jeg svart på i et eget innlegg HER

– Hvorfor skriver du ikke om Paradise sånn som du gjorde i starten av sesongen?

Hvis jeg skal være helt ærlig så føler jeg for hver episode som går at jeg glir lenger og lenger i fra det. Det er topp underholdning, men jeg velger faktisk å skrive om noe jeg tror og håper interesserer mer. Det blir garantert litt flere innlegg om det, men ikke daglig 😀 

– Betyr det at C skal spille i Norge neste sesong siden du skal spille for Stabæk?

Ingenting er klart fra han sin side enda, men jeg kan ikke sette livet mitt på vent på grunn av det!

– Hvorfor er det hemmelig hvor du bor?

Rett og slett fordi jeg vil at det skal være hemmelig! Jeg har ikke noe behov for å dele det og håper det er greit 💗

– Hvorfor takket du selv nei til Paradise Hotel?

Jeg har aldri vært i kontakt med Paradise! 

– Hva er din favorittbutikk?

ÆÆH. Det tror jeg faktisk ikke at jeg kan svare på. Jeg handler der jeg finner noe fint, og har ingen spesiell favoritt!

– Du som er så opptatt av å være et godt forbilde: Hvorfor skal du ta silikon?

Heh, jeg skrev det 1.april. Poenget var å få frem hvor stor påvirkningskraft samfunnet/sosiale medier har. 

– Leser du det som blir skrevet om deg selv på Jodel og Kvinneguiden?

Nei, det gjør jeg ikke. Jeg har ikke Jodel og jeg har typ aldri vært inne på Kvinneguiden! 

​- Hvor mye har du tjent de siste månedene? 

Folkens. Dette spørsmålet dukker nesten opp daglig. Igjen: Jeg har ikke NOE behov for å dele hva jeg tjener, men jeg lever godt og jeg føler meg heldig! 

– Hva har du i mot Julie fra Paradise? Siden du snappet av hun mens du lo?

HAHAHA. Jeg har aldri snappet noe av Julie og jeg syntes faktisk at hun er en av de som er kulest inne på Paradise. Hvis du sikter til at jeg postet en snap av at jeg var flau etter å ha sett på PH, så stemmer det at jeg gjorde det – Men ikke noe mot henne, overhode! 

– Drikker du burs hver dag?

For meg er brus kos, og jeg drikker aldri burs fordi jeg er tørst. Men, nå i det siste så har jeg drukket brus hver eneste dag! Det får jaggu være lov å kose seg si, hahaha. 

– Hvorfor vil ikke C være på bloggen?

C har ingenting i mot bloggen og han er jo ikke akkurat usynlig her. Men jeg deler ingenting personlig om han etter hans eget ønske! Det er jo min blogg… 

– Hvem var du sammen med før C?

Jeg hadde kjæreste i noen måneder på ungdomsskolen, men det var liksom ikke så veldig mye mer enn det, haha. C er min første ordentlige forelskelse og min første ordentlige kjæreste! 

– Hvilken skostørrelse har du?

41 🙂 

– Er Grunde singel igjen?

NOP!

– Samarbeider noen av dere bloggerne eller er dere liksom alle konkurrenter?

Jeg har god dialog med flere og har flere jeg kan kaste ball med, og det setter jeg stooooor pris på. 

– Er overfallssaken mot deg henlagt?

Nei, men jeg sitter dessverre bare og venter på det… 

​- Hvem er ditt forbilde?

Jeg tror for første gang på lenge at jeg føler at jeg har funnet noen jeg faktisk ser opp til og lar meg inspirere sånn ordentlig av. Jeg har vel ikke akkurat funnet de, men fått øynene opp for dem! Og jeg vil egentlig heller si at jeg lar meg inspirere veldig av dem, og det er Maja Nilsson og Isabella Löwengrip. De er svenske begge to! Zlatan har alltid vært et forbilde, men på en helt annen måte. 

Det var de spørsmålene for denne gang. Nå skal jeg hive i meg litt mat. Jeg kom nemlig nettopp hjem fra fotballtrening. Tenk at jeg er i gang igjen 💗 Snakkes! 

// Marty 

 

7 kommentarer

7 thoughts on “Svar på spørsmålene dere har lurt på!

  1. savner du noen gang tiden da du gikk på vgs og trente fotball hver dag og på den måten traff venner hver eneste dag. Du har jo skrevet endel om ensomhet, og tror du denne ensomheten kan skyldes kontrasten i hvor mange mennnesker du ser nå og hvor mange mennesker har forandret deg drastisk? mener ikke å være spydig!! Stå på!!

  2. Hvilket lag hos Stabæk skal du spille på?
    Pratet med Richard igår, han visste ikke engang hvem du er….

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *