Visste du dette?

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

God (lang)fredag! I dag tenkte jeg å gjøre noe gøy. I går kom jeg nemlig over en gammel dagbok jeg hadde. På starten av dagboka var det en del punkter jeg hadde fylt ut når jeg var 9 år gammel. Punkter med hvor gammel jeg er, hva jeg vil bli når jeg blir stort og masse annet morsomt! Jeg syntes det var superstas å lese, og tenkte at jeg skulle fylle ut det samme skjemaet – Bare nå. Det er jo en fin, og litt festlig måte å bli kjent med meg på 💛 

HVEM ER EGENTLIG JEG?

Hva heter jeg? Martine Halvorsen

Hvor gammel er jeg? 20 år gammel

Hva er yndlingsfargen min? Turkis 💙

Sivilstatus? (tenk at jeg fylte ut dette når jeg var 9 år, haha) Kjææææreste

Er du forelska? YES! 

Har du søsken? Ja, to stykker! 


Se så søte vi var for noen år siden! 

Hvor høy er jeg? 180 cm

Hvilken farge har du på håret? Blondt

Hvilken farge har du på øynene? Blå

Hvem er min favoritt kjendis? Zlatan ⚽

Favorittsport? Ishockey og fotball 🤜🏻

Vil du være artist eller idrettsstjerne? Idrettsstjerne ⭐

Liker du vinter eller sommer? Sommer

Frukt eller grønnsaker? Aiaiai… Frukt! 

Hva vil du bli når du blir stor? Snill. 

Vann eller brus? VANN! 💧

​Hva er din største hemmelighet? DET er hemmelig det, haha. 

Hvilken hånd skriver du med? Høyre! ✍🏻

Sol eller regn? Ehm.. SOL!! ☀️

Hva er din favorittsang? Hakuna Matata. 

Hva er ditt favorittkjeledyr? Kattene mine!

Hva er ditt yndlingsdyr? Hest 🐴

Kan du svømme? Jepp! 

Kan man stole på deg? HAHAHA, håper det. 

Vil du ha barn? Ja

Hva heter bestevennen din? Sara 🌷

Hva heter foreldrene dine? Elin og Trond! 

Vil du sykle eller gå? Ehmmm…. Det kommer an på! 

Det var dagboka si det, hehehe. 

Nå skal jeg ut å gå tur med familien til C, før vi skal en tur til Stavern! Jeg håper dere får en fin fredag ✨

// Marty 

 

 

1 kommentar

1 thought on “Visste du dette?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *