Hva gjør meg glad?

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Reklame // Egmont Publishing 

Hei fra sofaen! Nå sitter jeg foran peisen, med hockeykamp i bakgrunnen og jobber litt igjen. Jeg syntes disse bildene var så fine og jeg blir skikkelig glad for å se på de. For en gjeng med kule, inspirerende, dyktige og flotte damer!!! De ble tatt på kick-offet med Egmont i går, som inneholdt faglig påfyll, mingling og skravling. Innlegget er på ingen måte noe jeg har fått betalt for men i og med at det er reklame i bakgrunnen og at jeg fikk goder av å være der – Må det merkes. Egmont er jo jobben min, og de færreste må vel merke jobben sin som reklame men som blogger så må man det, hehe.  

Jeg hørte på favorittpodkasten min “Livet på Läkteren” tidligere i dag, og der snakket de om glede og hva som gjør en glad. Det gjorde at jeg fikk lyst til å ramse opp noen punkter som gjør meg glad:

What makes you happy? 

🔝 God mat og drikke. Jeg elsker å spise en god middag med fine folk! Tar det over en rølpekveld anytime. 

🔝 Sol! Jeg gleder meg så til vårsolen titter frem og jeg kan kjenne at den varmer. Jeg tror kanskje at sjelen min kommer til å tine da, haha! 

🔝Når jeg er uthvilt. Det deiligste er å våkne opp og kjenne at jeg er ordentlig uthvilt og klar for en ny dag. 

🔝 Når jeg er med mennesker jeg er glad i. Fine folk er medisin! 

🔝Når jeg når delmål! Jeg setter meg ofte små mål, og det er så digg å nå de. 

🔝Trening. Det er ikke alltid jeg får til å trene så mye som jeg ønsker eller at jeg har motivasjon til det, men når jeg klarer det så gjør det meg GODT! 

🔝Dans. Haha! Jeg gjør det dessverre altfor sjeldent. 

🔝Aktiviteter. Jeg digger å stå på ski, spille basket, vannpolo, volleyball og den slags. Det er alltid kult! Jeg håper jeg skal gjøre masse av det til sommeren. 

🔝Komplimenter fra de jeg er glad i! Det betyr så mye og jeg blir så glad. Det kan holde at C sier: “Oi, nå var du fin”. 

🔝 Når mennesker får til noe. Jeg digger når andre mennesker gjør noe kult, får til noe de har jobbet for eller når folk bare fikser ting. Det kan være små ting som at en venninne står på eksamen! 

Nå skal jeg snart spise middag, se ferdig kampen og pakke ferdig til i morgen. Gjør noe som gjør deg glad 🖤

// Marty 

2 kommentarer

2 thoughts on “Hva gjør meg glad?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *