I morgen reiser jeg!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Goood lørdag dere, jeg håper at alle har det fint! Akkurat nå ligger jeg og oppdaterer dere med litt reisefeber. For to uker siden bestemte jeg meg nemlig for å booke en tur til et sted jeg alltid har hatt lyst til å dra til, men som jeg aldri har besøkt. Jeg er jo ofte den personen som vil planlegge ting i god tid og som sjeldent hiver meg rundt og gjør ting som er litt utenfor min kontroll, men nå har jeg faktisk gjort det. 

Jeg har jo bestemt meg for å gjøre ting jeg syntes er ålreit, ting som gir meg noe og ting som jeg ønsker. Rett og slett leve litt med andre ord og prioritere meg selv litt! Så… I morgen reiser jeg. Jeg skal kjøre hjem til mamma og pappa for å tilbringe kvelden der, pakke det som trengs og glede meg sammen med de. Jeg har nemlig dratt med meg de også, haha! 
 

Det skal sies at vi hadde snakket om å dra på tur altså, så jeg har ikke tatt fri fra jobben og skolen for dem – HAHA! Men, noen måtte jo ta ansvar 😇
 

Jeg tenkte å holde det hemmelig hvor vi skal dra litt til, men du kan jo gjette i kommentarfeltet! Vinneren vinner 5 sjokoladeplater… Husk å skrive mailen din (den er kul synlig for meg). 

Vi snakkes og nyt lørdag så lenge 💋

// Marty 

 

70 kommentarer

70 thoughts on “I morgen reiser jeg!

  1. Hmmmm…….. Jeg tror dere skal til et varmt land og har aldri lest at du har vært i Thailand før så jeg tror det 😀

  2. tenkte først på dubai men trorr ikke d etter demers syn på damer så æ trur bahamas 🙂

  3. New York tipper jeg <3 (og jeg satser på ar sjokolade-instinktene mine ikke tar feil når det gjelder altså ;P)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *