Følelsen av å våke av at alarmen ringer 05.00 er brutal. Eller, det er nesten verre å våkne noen timer senere, for når alarmen ringer SÅ tidlig er det som at kroppen ikke har skjønt at den har rukket å sove noen timer først. At den bare må kaste seg ut av senga fordi det er noe som ikke er som det stemmer. Og det stemte sånn halvveis. 

Jeg gjestet God Morgen Norge på TV 2 i dag morges, og det er ALLTID stas. De er så dyktige og jeg føler meg alltid velkommen der. 

Temaet i dag var nakenbilder og jeg deltok sammen med Mia Landsem og Helsesista. For et team! Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: Jeg er SÅ glad for at dette temaet får spalteplass og at det blir lagd plass til å snakke om det. 

Jeg hadde ingen andre møter på agendaen i dag, så jeg dro faktisk hjem og sov noen timer etter sending. Jeg skal faktisk ærlig innrømme at det ble jobbing fra sengen etter jeg hadde våknet… Søren altså, det er SÅ behagelig. Spesielt ettersom det er så forbaskande kaldt ute. Går det an liksom? Jeg hadde faktisk på meg stilongs på God Morgen Norge idag, haha! Og Tale (Helsesista) kom i boblebukse. Hurra for 1.mars. 

Nå er jeg i Asker for å se C spille kamp, så det blir bra!! I morgen er det duket for en skikkelig bloggdag med møte hos Egmont, Kick Off og skravling med gjengen der. Jeg håper dere nyter kulda, heheh.

// Marty 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *